Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zijn alle trouwringen duur?

14-8-2011 12:14:31
Betalen jullie veel voor jullie ringen?

De dingen die ik op internet vind loen toch dikwijls op!

Carmen
12-1-2012
Meld misbruik

Reacties: 21 | Gelezen: 1069

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik14-8-2011 12:20:32

Heyhey,

Wij hebben een geschat budget van 1200 eur maar heb al gezien op de site van Fede di Oro dat je daar er kan kopen voor 600 à 900 per paar (witgoud & brilliant)! Vind ik heel goed meevallen als je weet dat mijn verlovingsring op zich al +/- 500 eur kostte (witgoud & brilliant) :-). Ik vind het persoonlijk belangrijk dat het witgoud is, omdat het toch de rest van je leven moet meegaan en je het alle dagen draagt (en het dus heel erg afziet) :-).

Maar natuurlijk kan je ook altijd voor zilver & zirkonia gaan ipv witgoud & brilliant, dat scheelt ook weer heel wat in de kostprijs hoor :-).

Groetjes!

Meg
24-9-2011
 Meld misbruik14-8-2011 12:24:32

hey,

ik denk dat je in alle prijsklasses ringen kan vinden, afhankelijk van de gebruikte materialen verschilt de prijs wel natuurlijk. hou er ook rekening mee dat de goudprijs nu haast het dubbele is van pakweg 2 jaar geleden....

wij hebben ringen gekozen van Niessing, en ik geef toe, die zijn veeeeel duurder dan dat ik eerst als budget in mijn hoofd had. we passeerden eens bij de juwelier in Leuven, keken in de vitrine, zagen die ring liggen en mijn vriend had direct zo iets van: dat is em! naar de prijs gekeken, eens geslikt en ons voorgenomen om toch nog maar eens verder te kijken voor een andere ring. eens in Antwerpen wat rondgekeken bij vitrines van juweliers, maar telkens weer zat die Niessing ring in ons hoofd. dus hebben we die dan ook uiteindelijk maar gekocht... 't is wel een aanslag op mijn spaarboekje maar kom, dan moeten we maar zuiniger zijn op iets anders :)

Katrien
26-8-2011
 Meld misbruik14-8-2011 12:52:14

Wij hebben heel klassieke trouwringen gekozen van Traditions en betalen 1000€,
ik verschoot wel toen ik de prijs hoorde, had van mijn ouders gehoord hoeveel ze vroeger voor die van hun betaald hadden.. de prijzen zijn meer dan verdubbeld zeg maar.

Jessica
26-8-2011
 Meld misbruik14-8-2011 13:03:17

Wij hebben voor onze trouwringen van witgoud en bij mij zit er een steentje in samen 780 euro betaald. :)

Kim
5-5-2012
 Meld misbruik14-8-2011 13:10:38

Wij zijn ook nog op zoek, maar gaan waarschijnlijk ook voor witgoud omdat het lang moet meegaan en mooier is dan de rest. Jammer genoeg blijft de goudprijs maar stijgen, zo zagen we de prijs van enkele ringen in 3 weken met 100 euro naar boven gaan :-(
De prijs op het internet en bij een juwelier in Merksem was wel ongeveer dezelfde, dus kan je beter naar een juwelier stappen, dan heb je toch een persoonlijker aanpak en is het gemakkelijker terug te gaan als er eens iets mis is, denken wij toch.

Liesbet
30-4-2011
 Meld misbruik14-8-2011 13:24:24

Onze ringen waren uiteindelijk toch ook een pak duurder dan we eerst hadden voorzien, we hebben er € 1400 voor betaald (witgoud met bij mij enkele steentjes in)
Wij hebben er voor gekozen om volledig de ringen te kiezen naar onze smaak omdat dit toch iets is dat je normaal voor de rest van je leven zal dragen, terwijl je kleed en andere dingen zoals auto's, feestzaal,... maar voor één dag is!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-8-2011 13:35:24

Het gebruikte materiaal bepaalt idd de kostprijs... Wij hebben stalen ringen (héél duurzaam en niet te vervormen, maar heeft als enige nadeel dat je ze niet kunt vergroten / verkleinen) en hebben voor beide iets meer dan €200 betaald.

Fairytale Bride
8-6-2013
 Meld misbruik14-8-2011 14:01:53

Onze ringen zijn normaal 1460euro maar 20% gekregen dus betalen nog maar 1160 euro, en komen van fede di oro. Wij kozen voor wit gouden ringen met struktuur en bij mij zitten er toch een deel briljanten in en bij mijn verloofde en een klein stukje geelgoud. Kan heus al niet meer wachten...

ann
2-7-2011
 Meld misbruik14-8-2011 14:08:08

onze ringen zijn gemaakt door sofie denys
deze zijn persoonlijk voor jou gemaakt,ze maakt een persoonlijke voor de man en vrouw na een klein overleg wat elk in gedachten heeft en het zien van voorbeelden
het kunnen 2 dezelde zijn of 2 verschillende,maar toch zal er steeds een link ts beiden zitten
ze kosten samen 450eu,zijn in zilver
een steentje kost rond de 30eu
ze maakt ze ook in goud,daar ken ik prijs niet van
ze zijn erg mooi gemaakt en zilver valt erg goed mee
iedereen vondt ze prachtig
je vindt haar terug via haar website
veel succes!!

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik14-8-2011 15:14:07

Ik ben eens gaan kijken bij Sofie deneys, idd mooie ringen!

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik14-8-2011 19:09:35

Hallo,
Wij zijn gisteren naar Fede Di Oro geweest en hebben daar onze ringen besteld. Wij hebben gekozen voor witgouden en betalen hiervoor 940 euro. Natuurlijk zijn er ook goedkoper trouwringen te vinden, hangt er vanaf welk materiaal je kiest.

Groetjes,
Sonja

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik14-8-2011 19:51:02

hey

wij hebben 50 euro voor onze ringen uit geven
oke ik heb er dan geen steentje in en we hebben gewoonene Zilveren
wij gebruiken onze verloving 's ringen ook voor de trouw
het ornament van me verloving 'sring heb ik op me trouwring laten zetten
kijk maar even op de foto

http://www.joerienfrancis.onzebruiloftsite.nl/bruilofts...

gr francis

Nathalie
19-11-2011
 Meld misbruik14-8-2011 21:02:06

ik denk ook dat het er vanaf hangt of je een smalle of bredere met of zonder briljantje/diamantje wilt.
Wij hebben wit gouden en waren iets van een 950euro kwijt

Chloë
3-9-2011
 Meld misbruik14-8-2011 22:25:31

Wij hebben 832 euro betaald bij Fede di Oro. De moeite om even zo ver te rijden (voor ons dan, komen van Mechelen) ze hebben ze gisteren geleverd (helemaal gratis) en zijn doodgelukkig ermee!
Ze zijn in witgoud en ik heb een steentje erin

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik14-8-2011 22:47:33

wij hebben er ook van Traditons (Aurodesign)
Wit goud en bij mij zit er 1 briljantje van 0,05 in.
We kozen wel een vrij dikke ring zodat ze goed stevig is en mijn aanstaande heeft een relatief brede, de mijne is tussenin en we betaalden 699euro per stuk dus samen 1400 euro.
Volgens de site van Aurodesign klopt deze prijs en zal die in de andere winkels voor dezelfde ring hetzelfde kosten.
Ze zijn verzekerd tegen diefstal of verlies gedurende 3j.

jessy
16-6-2012
 Meld misbruik14-8-2011 23:44:13

Wij gaan normaal voor de stalen ringen gaan van Amici. Mijn vriend draagt eigenlijk zo goed als nooit een ring en gaat dus wrs een simpele stalen ring nemen van een 80€ Ik heb er voor mezelf al gevonden met 4 briljanten in en kost een 206€, met 6 briljanten in 406€ en deze is dan iets breder ook. Hebben ze wel mooie ringen daar, ook van titanium en 18kt goud.

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik15-8-2011 9:57:12

FDO: -+ 950€
Ik: witgoud met 8 steentjes in, glanzend, gebombeerd
hij: witgoud, mat, recht

En is iedere cent waard

Een trouwjurk draag je maar 1 keer, en daarvoor zijn er al prijzen van 3000€, een ring is voor de rest van je leven...

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik15-8-2011 11:01:23

de onze komen ook van Sofie De Nys. In het begin waren wij ook heel enthousiast en heb ik ze aan heel veel mensen hier op het forum ook aangeraden. De ringen zijn inderdaad prachten en uniek. Mijn man zijn ring is een heel andere stijl, maar toch ook zie je dat hij bij die van mij hoort.
Nu intussen is mijn enthousiasme wat bekoeld. Ik had een ring met 'draden' bovenop. Ik had op voorhand gezegd dat mijn ring tegen een stootje moest kunnen omdat ik kleuterjuf was en dat er in geen geval haren mochten bij inhangen van de kinderen. Tien dagen na onze trouw is er een draad van mijn ring los gekomen bij het afdrogen van mijn handen aan een bandhanddoek. Iets laten weer een stukje draad. De ring is dan bij haar binnen geweest voor 2 maand en een half (!). Als we haar belden of mailden kregen we geen reactie. Uiteindelijk dan gebeld met onze huistelefoon, omdat dat nummer bij haar onbekend was en dan meteen reactie. ik ging hem terug afhalen van de post en een week later zat ik met hetzelfde probleem. Ondertussen is er bij mijn man zijn ring ook een stukje afgebroken. Bij hem is dat niet zo zichtbaar dus hij tilt er niet zo zwaar aan, maar ik heb mijn ring al meer niet aangedaan dan wel.

NU ze heeft WEL terug mijn telefoonnummer gevraagd om het op te lossen, dus ik durf hier niet verkondigen dat ze slechte ringen maakt! Misschien hebben wij gewoon pech met onze ringen... ik hoop gewoon dat alles wat goed komt er mee. Een trouwring heb je normaal voor je leven en niet voor enkele maanden...

Veel succes met de zoektocht!!

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik15-8-2011 21:35:42

Wij hebben ringen gekozen van Amici en betalen € 330. Mijn ring is voorzien van 2 briljanten steentjes.

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik16-8-2011 7:59:00

Wij hebben voor zilveren ringen gekozen vermits mijn toekomstige zijn ring niet gaat dragen (gaat niet met het werk) en ik eigenlijk altijd zilveren ringen draag en nog nooit problemen mee heb gehad, bij mij zien ze er allemaal nog super goed uit.
Ik heb er eentje met 10 zirkonia's in (we zijn op onze trouwdag exact 10 jaar samen) en we hebben €196 betaald voor beide ringen.
Ik heb het er zelfs op geriskeerd om ze via internet te bestellen en ben super tevreden met het resultaat!
Heb ze besteld bij www.goedkopetrouwringen.nl
Veel succes met de zoektocht

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik16-8-2011 12:15:17

Onze trouwringen komen van Hans Sonnaert in Sint-Niklaas en hebben samen ongeveer 1500 euro gekost... Het zijn vrij brede ringen in witgoud en in de mijne zitten 6 diamantjes. Hij maakt de ringen volledig naar jouw wensen, dus je kan echt alle kanten op. Prijs is op basis van het gewicht van de ringen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...