Nu Online
Momenteel zijn er 276 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

rare dromen.

14-8-2011 12:55:27
Met nog 11 dagen op de teller, begin ik toch wat zenuwachtig te worden!
Ik begin zelfs al te dromen over wat er allemaal kan mislopen.
Deze week heb ik gedroomd dat mijn kleed nergens meer te vinden was in de winkel en ik een totaal nieuw moest uitkiezen. Uit allemaal kleedjes die ik niet graag zag.
Dan was er nog de droom van de openingsdans, waarbij de klank uitviel en we voor de rest van de avond geen muziek meer gehad hebben.
Of de DJ komt gewoon niet af.

Zijn er nog die dit ondervinden, want ik kom er zot van!

Jolien
26-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 828

rina
3-9-2011
 Meld misbruik14-8-2011 13:13:24

Ja ken ik heb dit ook al een ganse week voor Echt dromen over de trouw en dat er heel veel fout verloopt en het is af toe levens echt ipv een droom Echt niet zo goed als je zo droomt daar word je inderdaad zo van Hopelijk worden onze dromen niet waar en dat we maar vlug beter dromen over onze mooie dag

Groetjes Rina

Kim
19-8-2011
 Meld misbruik14-8-2011 14:09:51

Hoi,
Hier nog iemand. Vrijdag is het zover en ik ben al een paar dagen aan het dromen over de trouw en dingen die mislopen. Gewoon zenuwtjes. Het is ook zo spannend allemaal.
Groetjes

Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik15-8-2011 14:43:12

Hier ook! Nog 2 maand en half.. En toch heb ik al van die dromen! Allé, zeg maar nachtmerries ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...