TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Linde
26-5-2012
|
14-8-2011 15:37:24
Euh, wij gaan misschien geen openingsdans doen. iedereen dat naar je kijkt.. Niets voor ons. We geven de mensen maskers met onze gezichten op. Dan kan iedereen op de dansvloer meedansen zodat we er niet alleen staan :)
Linde
|
|
Sarah
18-5-2012
|
14-8-2011 16:42:12
Haha, Linde, da's echt origineel :) Zoiets zou mijn vriend ook wel zien zitten, ik heb hem een rookmachine beloofd die ons op het moment zelf helemaal zal omhullen zodat niemand hem ziet :p en hij is ook wel fan van één van de nummers die ik had voorgesteld. Sarah, op youtube vind je echt wel leuke dingetjes die net dat ietsje meer hebben dan een tegelplakker...
|
|
Wendy
9-7-2011
|
14-8-2011 18:49:47
Op YouTube vind je hopen materiaal. Mijn favoriet is eentje waarbij de gasten mee doen, net als bij een flashmob. Dat koppel had samen met vrienden geoefend. Er is ook eentje waarbij je zo'n clash krijgt tussen bruid en bruidegom en elkaars vrienden en vriendinnen. Ik denk eerder dat je tegenwoordig 'origineler' bent als je gewoon schuift; die speciale dansjes worden nu toch wel heel veel gedaan.
|
|
Severine
24-9-2011
|
14-8-2011 19:46:01
wij hebben ook geen typische slow hoor, iets heel creatiefs in petto, maar moet kunnen vind ik persoonlijk!
|
|
deddy
15-9-2012
|
15-8-2011 10:16:05
Wij doen een soort rumba. Ook intiem, maar toch net iets anders dan een slow.
|
|
joyce
30-4-2011
|
16-8-2011 12:42:11
hoi
Leuke ideetjes allemaal, hou er wel rekening mee dat het heel gemaakt kan overkomen als je niet gewend bent om te dansen of danslessen te nemen...
Ik heb in een aflevering van 'zo zijn wij getrouwd' eens een bruidje gezien die tijdens de openingsdans kwaad werd op haar man omdat hij foute pasjes deed... Terwijl dit toch echt jullie moment moet zijn, waarop je enkel en alleen maar moet genieten en geen pasjes tellen...
Wij hadden een gewone slow, en hebben van begin tot einde genoten van elkaar.
Maar dit is mijn mening hé...
groetjes
Joyce
|
|
Véronique
31-7-2009
|
16-8-2011 13:31:15
Wij hadden ook een gewone slow en dit is echt "ons liedje". Als we op een feest dit liedje nog eens horen, kijken we gegarandeerd naar elkaar en doen we onze openingsdans nog eens over! Dit kan natuurlijk niet met zo'n aaneenrijging van nummertjes...
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|