Terug naar overzicht
Hoi Trynke, Ken het gevoel, zat met hetzelfde probleem. Ik kan ook niet zonder mijn steunzolen, verschillende gebeld en gemaild, maar alles kwamen terug met het antwoord: hebben we niet. Ik heb nu gewone feestelijke schoenen gekocht in het ecru (zodat het bij mijn kleed past) waar mijn steunzolen wel in kunnen. Wel zou ik dan januari - februari al beginnen kijken als de zomercollectie uitkomt, anders zijn er misschien al veel weg. Hopelijk heb je hier iets aan! Groetjes
In echte trouwschoenen zul je geen steunzolen kunnen dragen. Ik heb een paar platte, lederen ballerina's van Voltan gekocht waar mijn steunzolen in pasten. Ik heb in januari alle schoenwinkels in Aalst afgelopen en uiteindelijk ecru schoenen gevonden in een kleine schoenwinkel in de Molenstraat, dicht bij de Grote Markt. Ik draag ze nu nog steeds.
Hallo dames ik ben orthopedisch technieker van beroep ik maak dus steunzolen. Hier zijn enkele mooie merken die aangepast zijn voor steunzolen. Footnote voltan brako (anatomic lijn) gabor in hun zomer collectie zullen wel enkele modelletjes zitten.succes
Heel erg bedankt voor de reacties!!Ik zal kijken of ik iets kan vindenGroet,Trynke