Nu Online
Momenteel zijn er 662 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwschoenen waar steunzolen in kunnen

14-8-2011 18:53:54
Beste mensen,

Is er misschien iemand die weet waar ik in Nederland trouwschoenen kan krijgen waar steunzolen in kunnen?
Ik kan namelijk niet zonder mijn steunzolen en heb al bij verscheidende winkels geinformeerd. Niemand kan mij helpen. Misschien dat iemand van jullie een tip heeft? Ik hoor het graag!

Trynke
18-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1416

Nath
17-9-2011
 Meld misbruik14-8-2011 19:52:13

Hoi Trynke,

Ken het gevoel, zat met hetzelfde probleem. Ik kan ook niet zonder mijn steunzolen, verschillende gebeld en gemaild, maar alles kwamen terug met het antwoord: hebben we niet. Ik heb nu gewone feestelijke schoenen gekocht in het ecru (zodat het bij mijn kleed past) waar mijn steunzolen wel in kunnen. Wel zou ik dan januari - februari al beginnen kijken als de zomercollectie uitkomt, anders zijn er misschien al veel weg.

Hopelijk heb je hier iets aan! Groetjes

Katrien
10-4-2010
 Meld misbruik15-8-2011 18:40:10

In echte trouwschoenen zul je geen steunzolen kunnen dragen. Ik heb een paar platte, lederen ballerina's van Voltan gekocht waar mijn steunzolen in pasten.
Ik heb in januari alle schoenwinkels in Aalst afgelopen en uiteindelijk ecru schoenen gevonden in een kleine schoenwinkel in de Molenstraat, dicht bij de Grote Markt.
Ik draag ze nu nog steeds.

tinne
9-9-2011
 Meld misbruik24-8-2011 20:50:23

Hallo dames ik ben orthopedisch technieker van beroep ik maak dus steunzolen. Hier zijn enkele mooie merken die aangepast zijn voor steunzolen. Footnote voltan brako (anatomic lijn) gabor in hun zomer collectie zullen wel enkele modelletjes zitten.

succes

Trynke
18-5-2012
 Meld misbruik20-10-2011 21:55:35

Heel erg bedankt voor de reacties!!
Ik zal kijken of ik iets kan vinden

Groet,
Trynke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...