Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

BROUWERIJ LIEFMANS

14-8-2011 20:26:04
Goede avond
ook wij zijn op zoek naar een originele zaal en een origineel concept. via via zijn we bij Brouwerij Liefmans uitgekomen. Voor we een afspraak maken wil ik vragen of mij iemand kan helpen met enkele vragen.
Zoals:
Heeft er iemand foto's van een gedekte zaal of de zaal , de brouwerij en de tuin (receptie)?
En hoeveel personen kunnen daar binnen?
En wat is de huurprijs van de zaal?
groetjes
Vicky

Vicky
28-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 2847

Dot
13-7-2012
 Meld misbruik14-8-2011 23:39:00

Hoi Vicky

Wij zijn ook gaan informeren bij brouwerij Liefmans maar hebben er uiteindelijk niet voor gekozen. Er kunnen zo'n 100-tal genodigden in de zaal (of misschien iets meer). Wij vonden het een unieke locatie en een heel mooie zaal. De reden waarom we er niet voor gekozen hebben is omdat ze niet met vaste prijzen werken waardoor het bedrag snel kan oplopen en je op voorhand geen echt idee hebt van wat het precies gaat kosten. Wij hadden de indruk dat het hierdoor duurder was dan bijvoorbeeld de Mantovani (waar ons trouwfeest doorgaat), de Orchidee of Stonebridge, de 3 andere zalen waar we geïnformeerd hebben en die alle 3 een zeer positieve indruk nagelaten hebben.
Foto's heb ik niet, maar bij ons hebben ze de afspraak gelegd op een moment dat de zaal opgesteld stond voor een huwelijk, zo kregen we dus al een goed idee van hoe het er kan uitzien. Misschien kan je bij het maken van je afspraak hier ook naar vragen.
Hopelijk ben je hier iets mee.
Groetjes,
Dot

Dot
13-7-2012
 Meld misbruik14-8-2011 23:45:07

Hoi Vicky

Ik bedenk me ook net dat de Cultuurfabriek in Ronse ook een heel mooie locatie is. Wij hebben daar ook geïnformeerd maar aangezien we maar 120 genodigden hadden hebben ze gezegd dat het waarschijnlijk te duur zou zijn als je het per persoon uitrekent. We hebben die mogelijkheid dan maar opzij geschoven. Maar als je een groter huwelijk plant (of zeer vrijgevige sponsors hebt) is dit misschien ook iets voor jou.

Groetjes,
Dot

Elke
1-11-2012
 Meld misbruik19-8-2011 23:55:09

Hey,

Wij zijn daar langs geweest en hebben vele foto's te zien gekregen. De zaal is echt wel mooi en ook de aankleding (op de foto's gezien) was heel mooi. Wij gaan de zaal echter niet kiezen omdat voor een aantal van 120p voor diner + nog invallers de zaal me echt te klein lijkt. Het is mogelijk, hoor. We hebben plannen meegekregen van hoe je de tafels kan opstellen voor bepaalde aantallen personen maar dit leek me toch wel krap. + Ik denk ook dat, als de zaal redelijk vol zit, de zaal niet echt meer tot zijn recht komt.
Maar ik zou zeggen: ga zelf eens kijken. Heel vriendelijke mevrouw!!
Iets anders: de zaal is echt wel heel leuk gelegen om buiten receptie te houden. (Je bvb. ook buiten receptie houden in een overdekte plaats als je dit vooraf afspreekt.)
De huurprijs voor de volledige zaal is:

Volledige dag van 11.00 u tot 03.00 u

Maandag t.e.m. donderdag 650,00 €

Vrijdag, zaterdag, zondag en feestdagen 910,00 €

Vanaf 03.00 u 95,00 € / uur Tafels en stoelen (napoleonstoel) zijn inbegrepen; nappage en decoratie niet.

Jij nog tips voor

Elke
1-11-2012
 Meld misbruik19-8-2011 23:58:08

oei deeltje van mijn bericht staat er niet op.

Ik wou nog schrijven of jij nog tips hebt voor originele locaties in Oost-Vl.

+ ivm. cultuurfabriek in Ronse: prachtlocatie maar je bent verplicht om om 3u30 het feest te stoppen. Om 4u moet iedereen de zaal verlaten hebben. Ik weet natuurlijk niet of je dit erg vindt.

Succes nog!!

stefanie
23-6-2012
 Meld misbruik22-8-2011 21:58:57

Dag Vicky!

Wij trouwen volgend jaar in de Brouwerij van Liefmans en ben daar best wel fier op!
Wij zochten geen klassieke zaal, maar iets moderns waar we volledig ons ding kunnen doen. Liefmanszaal sprak ons direct aan qua stijl!
Foto's kan ik je nu niet direct bezorgen, maar via internet kan je wel een filmje bekijken.
Coeur d'artichaut ( de cateraar van de zaal) is ook een bekende en zeer degelijke traiteur hier bij ons in Gent dus dat was voor ons zeker ook een pluspunt.

Wij geven een feest voor 150 man wat zeker goed te doen is, maximale capaciteit van de zaal is 200 man maar dat is wel krapjes.

Het minpuntje voor ons is dat er geen tuin aan de zaal is, daarom hebben wij gekozen om de namiddagreceptie in de tuin van mijn ouders te laten doorgaan.

De zaalhuur is 910 euro, met standaard stoelen en tafels (binnen), statafels en paraplu's (voor buiten). Overige dingen kan je huren bij Levirental ( wij gaan bijvoorbeeld andere stoelen nemen dan de standaardstoelen.)

Als je nog vragen hebt moet je maar stellen hé!

groetjes

Vicky
28-6-2014
 Meld misbruik23-8-2011 18:01:35

Bedankt allemaal voor de info.
Ik ben meer en meer overtuigd en ga eens een afspraak maken.

Coeur d'artichaut is idd een hele goede traiteur en mij wel bekend.
Wij hadden aan een 130 - 150 man gedacht.
Hoe zit met het drank verbruik, is dat met een forfait per persoon of is het per consumptie?
Wil eigenlijk ook geen standaard 5 a 6 gangen menu. Zou liever gaan voor een wereldbuffet of voor een uitgebreide walking-dinner. Maar dat zien we later wel, nog tijd genoegd om te zoeken naar de gepaste menu/formule.

En heb je daar vrije keuze van DJ?
Of werken ze met een vaste DJ

groetjes

Vicky

stefanie
23-6-2012
 Meld misbruik26-8-2011 21:42:20

Dj is vrij van keuze... ze hebben wel 2 dj's waarmee ze vaak samenwerken...

groetjes!
stef

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info