TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Dot
13-7-2012
|
14-8-2011 23:39:00
Hoi Vicky Wij zijn ook gaan informeren bij brouwerij Liefmans maar hebben er uiteindelijk niet voor gekozen. Er kunnen zo'n 100-tal genodigden in de zaal (of misschien iets meer). Wij vonden het een unieke locatie en een heel mooie zaal. De reden waarom we er niet voor gekozen hebben is omdat ze niet met vaste prijzen werken waardoor het bedrag snel kan oplopen en je op voorhand geen echt idee hebt van wat het precies gaat kosten. Wij hadden de indruk dat het hierdoor duurder was dan bijvoorbeeld de Mantovani (waar ons trouwfeest doorgaat), de Orchidee of Stonebridge, de 3 andere zalen waar we geïnformeerd hebben en die alle 3 een zeer positieve indruk nagelaten hebben. Foto's heb ik niet, maar bij ons hebben ze de afspraak gelegd op een moment dat de zaal opgesteld stond voor een huwelijk, zo kregen we dus al een goed idee van hoe het er kan uitzien. Misschien kan je bij het maken van je afspraak hier ook naar vragen. Hopelijk ben je hier iets mee. Groetjes, Dot
|
|
Dot
13-7-2012
|
14-8-2011 23:45:07
Hoi Vicky Ik bedenk me ook net dat de Cultuurfabriek in Ronse ook een heel mooie locatie is. Wij hebben daar ook geïnformeerd maar aangezien we maar 120 genodigden hadden hebben ze gezegd dat het waarschijnlijk te duur zou zijn als je het per persoon uitrekent. We hebben die mogelijkheid dan maar opzij geschoven. Maar als je een groter huwelijk plant (of zeer vrijgevige sponsors hebt) is dit misschien ook iets voor jou. Groetjes, Dot
|
|
Elke
1-11-2012
|
19-8-2011 23:55:09
Hey,
Wij zijn daar langs geweest en hebben vele foto's te zien gekregen. De zaal is echt wel mooi en ook de aankleding (op de foto's gezien) was heel mooi. Wij gaan de zaal echter niet kiezen omdat voor een aantal van 120p voor diner + nog invallers de zaal me echt te klein lijkt. Het is mogelijk, hoor. We hebben plannen meegekregen van hoe je de tafels kan opstellen voor bepaalde aantallen personen maar dit leek me toch wel krap. + Ik denk ook dat, als de zaal redelijk vol zit, de zaal niet echt meer tot zijn recht komt.
Maar ik zou zeggen: ga zelf eens kijken. Heel vriendelijke mevrouw!!
Iets anders: de zaal is echt wel heel leuk gelegen om buiten receptie te houden. (Je bvb. ook buiten receptie houden in een overdekte plaats als je dit vooraf afspreekt.)
De huurprijs voor de volledige zaal is:
Volledige dag van 11.00 u tot 03.00 u
Maandag t.e.m. donderdag 650,00 €
Vrijdag, zaterdag, zondag en feestdagen 910,00 €
Vanaf 03.00 u 95,00 € / uur
Tafels en stoelen (napoleonstoel) zijn inbegrepen; nappage en decoratie niet.
Jij nog tips voor
|
|
Elke
1-11-2012
|
19-8-2011 23:58:08
oei deeltje van mijn bericht staat er niet op.
Ik wou nog schrijven of jij nog tips hebt voor originele locaties in Oost-Vl.
+ ivm. cultuurfabriek in Ronse: prachtlocatie maar je bent verplicht om om 3u30 het feest te stoppen. Om 4u moet iedereen de zaal verlaten hebben. Ik weet natuurlijk niet of je dit erg vindt.
Succes nog!!
|
|
stefanie
23-6-2012
|
22-8-2011 21:58:57
Dag Vicky!
Wij trouwen volgend jaar in de Brouwerij van Liefmans en ben daar best wel fier op!
Wij zochten geen klassieke zaal, maar iets moderns waar we volledig ons ding kunnen doen. Liefmanszaal sprak ons direct aan qua stijl!
Foto's kan ik je nu niet direct bezorgen, maar via internet kan je wel een filmje bekijken.
Coeur d'artichaut ( de cateraar van de zaal) is ook een bekende en zeer degelijke traiteur hier bij ons in Gent dus dat was voor ons zeker ook een pluspunt.
Wij geven een feest voor 150 man wat zeker goed te doen is, maximale capaciteit van de zaal is 200 man maar dat is wel krapjes.
Het minpuntje voor ons is dat er geen tuin aan de zaal is, daarom hebben wij gekozen om de namiddagreceptie in de tuin van mijn ouders te laten doorgaan.
De zaalhuur is 910 euro, met standaard stoelen en tafels (binnen), statafels en paraplu's (voor buiten). Overige dingen kan je huren bij Levirental ( wij gaan bijvoorbeeld andere stoelen nemen dan de standaardstoelen.)
Als je nog vragen hebt moet je maar stellen hé!
groetjes
|
|
Vicky
28-6-2014
|
23-8-2011 18:01:35
Bedankt allemaal voor de info. Ik ben meer en meer overtuigd en ga eens een afspraak maken.
Coeur d'artichaut is idd een hele goede traiteur en mij wel bekend. Wij hadden aan een 130 - 150 man gedacht. Hoe zit met het drank verbruik, is dat met een forfait per persoon of is het per consumptie? Wil eigenlijk ook geen standaard 5 a 6 gangen menu. Zou liever gaan voor een wereldbuffet of voor een uitgebreide walking-dinner. Maar dat zien we later wel, nog tijd genoegd om te zoeken naar de gepaste menu/formule.
En heb je daar vrije keuze van DJ? Of werken ze met een vaste DJ
groetjes
Vicky
|
|
stefanie
23-6-2012
|
26-8-2011 21:42:20
Dj is vrij van keuze... ze hebben wel 2 dj's waarmee ze vaak samenwerken... groetjes! stef
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|