Terug naar overzicht
Hallo Cindy,Heeft de gemeente je dit zelf gezegd of hebben jullie er achter gevraagd. Wij trouwen ook enkel voor de wet maar ik dacht dat dit niet kon. Hoe gaat dat precies in zijn werk. Wie bedient er dan de muziek, iemand van de gemeente zelf? Wat betreft de liedjes, ik zou zeggen, duik eens in jullie gezamelijk lievelingscd's. Er moeten toch een paar liedjes tussenzitten die jullie beide heel leuk vinden. Ik zelf hou wel van meer swingende nummers. Dat nieuwe nummer van Marco Borsato: Rood vind ik wel een mooi en blij nummer.Nog veel succes met de zoektocht.
HeyIk ben ook nog volop op zoek. In onze gemeente is dat de ambtenaar van de burgerlijke stand die het cdtje bedient, dus zelf moet ge daar uiteraard niets aan doen. Wij moeten 3 liedjes voorzien, een intredeliedje, een uittredeliedje en een liedje voor tijdens de ondertekening van het trouwregister.GroetjesVicky09.09.06
Hallo,wij mogen ook 3 liedjes (is ons aangeboden, we hebben er zelf niet achter hoeven vragen) en wij nemen de volgende:intrede = westlife-unbreakableondertekening = eros ramazotti en shakirauittrede = do / heavenSucces!Groetjes Mireille01-09-2006
wij hadden drie liedjesbij het binnenkomen ENya- Lothlorien (soundtrack lord of the rings)tijens de ringen en ondertekenen trouwakte hadden we Paul de Leeuw met Ik heb je liefBij het buitengaan hadden we Frankie goes to hollywood- the power of loveAls je liedjes zoekt moet je maar mailen dan stuur ik je er wel door groetjes evievi@blowreactor.com