Nu Online
Momenteel zijn er 99 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dringend !!!

16-6-2006 13:35:13
Wij hebben net vernomen dat we een paar liedjes mogen meebrengen voor ons burgerlijk huwelijk.
Hoeveel nemen jullie er en dewelke.
Ik moet de cd dinsdag al binnenbrengen....

een wanhopige bruid....

cindy
24/06/2006

Cindy
24-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1077

Linda
1-12-2006
 Meld misbruik16-6-2006 14:57:43

Hallo Cindy,

Heeft de gemeente je dit zelf gezegd of hebben jullie er achter gevraagd. Wij trouwen ook enkel voor de wet maar ik dacht dat dit niet kon. Hoe gaat dat precies in zijn werk. Wie bedient er dan de muziek, iemand van de gemeente zelf? Wat betreft de liedjes, ik zou zeggen, duik eens in jullie gezamelijk lievelingscd's. Er moeten toch een paar liedjes tussenzitten die jullie beide heel leuk vinden. Ik zelf hou wel van meer swingende nummers. Dat nieuwe nummer van Marco Borsato: Rood vind ik wel een mooi en blij nummer.

Nog veel succes met de zoektocht.

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik16-6-2006 17:08:26

Hey

Ik ben ook nog volop op zoek. In onze gemeente is dat de ambtenaar van de burgerlijke stand die het cdtje bedient, dus zelf moet ge daar uiteraard niets aan doen. Wij moeten 3 liedjes voorzien, een intredeliedje, een uittredeliedje en een liedje voor tijdens de ondertekening van het trouwregister.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik16-6-2006 17:15:52

Hallo,

wij mogen ook 3 liedjes (is ons aangeboden, we hebben er zelf niet achter hoeven vragen) en wij nemen de volgende:
intrede = westlife-unbreakable
ondertekening = eros ramazotti en shakira
uittrede = do / heaven

Succes!

Groetjes Mireille
01-09-2006

Evi

Meld misbruik18-6-2006 16:17:13

wij hadden drie liedjes
bij het binnenkomen ENya- Lothlorien (soundtrack lord of the rings)
tijens de ringen en ondertekenen trouwakte hadden we Paul de Leeuw met Ik heb je lief
Bij het buitengaan hadden we Frankie goes to hollywood- the power of love

Als je liedjes zoekt moet je maar mailen dan stuur ik je er wel door groetjes evi
evi@blowreactor.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...