Terug naar overzicht
hejj.. ik zou daar toch geen bang van hebben om dit te vragen.. je kunt dit toch eens al lachende op tafel smijten als jullie wel allemaal een goed contact hebben met elkaar zullen die trouwpartijen wel regelmatig het gespreksonderwerp zijn ofniet? ja ik zou dat toch eens al lachend proberen uit te vissen zodat er niemand met dezelfde jurk afkomt das niet leuk voor jou en ook niet voor die andere persoon in kwestie hé.. het zou wss wel toevalig zijn dat uit die zoooovele jurken nu toevalig iemand van je vriendenkring dezelfde kiezen groetjes jamie x
Hey Tima, als je er echt van wakker ligt, kan je er misschien wel iets over laten vallen - je zal hoogst waarschijnlijk ook niet de enige zijn!wij hadden ook 4 trouwfeesten van eenzelfde vriendenkring deze zomer, en hebben het heel eenvoudig opgelost: een mailtje naar mekaar met het merk... dan is het nog steeds een verrassing wélk kleed het precies is, maar heb je toch al een aangrijpingspunt. en als dan blijkt dat iemand ook net hetzelfde merk heeft gekozen als jij, kan je eventueel nog wat meer details uitwisselen om zeker te zijn. Bij ons hadden uiteindelijk 2 bruidjes wel van hetzelfde merk, maar het was nog altijd echt een heel groot verschil. Bovendien is het ook het totaalpakket dat je die dag ziet, he: kapsel, make-up, schoenen,...Maar wij waren er alleszins ook niet gerust op in het begin, en dan was het zo heel gemakkelijk opgelost :-)
zoals schapie zegt zou ik ook beginnen met e vragen welk merk. zo weet je idd nog totaal niet over welk kleedje het gaat! zou ik toch ook niet zo leuk vinden moest er iemand die we goed kennen het zelfde aan hebben. groetjes
Hey Tima, Ook bij ons 4 huwelijken volgend jaar (waaronder die van ons). 2 ervan zijn van plan om begin en half juni te trouwen (één week voor ons). Moet toegeven dat ik dat in het begin niet zo leuk vond omdat ik dan dacht van "straks zijn mensen het al helemaal beu tegen dat het onze beurt is". Andere vriendinnen hebben hen ook gevraagd om het wat meer te spreiden aangezien 3 huwelijken op 1 maand tijd een dure zaak wordt maar daar trekken ze zich jammer genoeg niks van aan... Ik kan er niks aan veranderen want onze datum en zaal liggen al bijna een jaar vast. De laatste trouwt in september maar die heeft dan weer dezelfde zaal als ons gekozen... Sommigen kijken ook op onze huwelijkswebsite en boeken dan dezelfde mensen... Allemaal niet zo leuk, maar wat doe je eraan? Ik weet dat ons huwelijk helemaal "ons" is en als anderen het nodig vinden om dat klakkeloos te kopiëren, dan doen ze dat maar. Qua kleedje maak ik me eerlijk gezegd niet zoveel zorgen omdat we een heel andere (kleding)smaak hebben. Het idee om te vragen van welk merk hun jurk is, lijkt me wel goed. Liefs, Nathalie
kdenk ook wel dak een visje gaat laten hangen hihi en zien wat ze zeggen van dat 1 ene collegaatje had ik al geen schrik want zij heeft mij meegevraagd om te helpen kiezen dus dan weet ik het direct (kben nogal eerlijk in mening maar dring me nie op en zij apprecieert dat ) ma de rest je kdenk niet de zelfste smaak maar ja bij eentrouwjurk weet je nooit natuurlijk bedankt voor de tips dames@ nathalie : pff niet leuk dus allemaal in de zelfde maand ik begrijp wel je gevoel die collega waarvan ik het zojuist vernomen heb wild ook in september trouwen was toch even slikken nu hij moet het nog vragen aan zijn vriendin dus fingers crossed dat ze een andere datum wilt bij haar zal ik het dus niet kunnen vragen welk kleed want tegen dan heb ik de mijne al maar miss omgekeerd doen en haar al eens laten weten welk merk de mijne dan is nu kben wel stout geweest ook vroeg ik is er een speciale reden voor september ? aja zegt ie kdenk dat het anders moeilijk wordt om een zaal te vinden in juli / aug ooch kzeg als je geen vaste data hebt moet dat lukken maar dan moet je haar wel in september nog vragen é dus ik beken schuld naast een bridezilla ook soms eens bitchzilla om mijn zin te krijgen
sorry voor de typ fouten maar juist vroege shift gedaan 4u is echt te vroeg om op te staan zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ik zou dat wel durven vragen.Een neen heb je een ja kun je krijgen!