Nu Online
Momenteel zijn er 485 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nachtmerrie

14-8-2011 21:54:29
gisteren vernomen dat en een collega en nog een dichte kennis ook volgend jaar trouwen dit komt al op een totaal van 4 huwelijken volgend jaar (nog een collega'tje en ik trouwen ook volgen jaar )nu heb ik gedroomd dat 1 van hen de zelfste jurk had zoals ik en met dat ik de laatste trouw was ik volledig in paniek wat te doen . brrr stel je voor zeg dan kom je op die trouw in juni en zie je dat ze 'jouw ' jurk draagt 3 maand later moet je dan ook trouwen met die jurk wetende dat de genodigden die jurk ook al allemaal al gezien hebben pff my worst nightmare
kzal wel gaan zon pech hebben zekers (kan ik moeilijk vragen welke jurk zij hebben of zou dat niet onbeleefd zijn ? )

tima
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 931

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik14-8-2011 22:09:24

hejj..

ik zou daar toch geen bang van hebben om dit te vragen..
je kunt dit toch eens al lachende op tafel smijten als jullie wel allemaal een goed contact hebben met elkaar zullen die trouwpartijen wel regelmatig het gespreksonderwerp zijn ofniet?

ja ik zou dat toch eens al lachend proberen uit te vissen zodat er niemand met dezelfde jurk afkomt das niet leuk voor jou en ook niet voor die andere persoon in kwestie hé.. het zou wss wel toevalig zijn dat uit die zoooovele jurken nu toevalig iemand van je vriendenkring dezelfde kiezen

groetjes jamie x

schapie
2-7-2011
 Meld misbruik15-8-2011 0:28:07

Hey Tima,

als je er echt van wakker ligt, kan je er misschien wel iets over laten vallen - je zal hoogst waarschijnlijk ook niet de enige zijn!
wij hadden ook 4 trouwfeesten van eenzelfde vriendenkring deze zomer, en hebben het heel eenvoudig opgelost: een mailtje naar mekaar met het merk... dan is het nog steeds een verrassing wélk kleed het precies is, maar heb je toch al een aangrijpingspunt. en als dan blijkt dat iemand ook net hetzelfde merk heeft gekozen als jij, kan je eventueel nog wat meer details uitwisselen om zeker te zijn. Bij ons hadden uiteindelijk 2 bruidjes wel van hetzelfde merk, maar het was nog altijd echt een heel groot verschil. Bovendien is het ook het totaalpakket dat je die dag ziet, he: kapsel, make-up, schoenen,...
Maar wij waren er alleszins ook niet gerust op in het begin, en dan was het zo heel gemakkelijk opgelost :-)

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik15-8-2011 7:24:46

zoals schapie zegt zou ik ook beginnen met e vragen welk merk.
zo weet je idd nog totaal niet over welk kleedje het gaat!

zou ik toch ook niet zo leuk vinden moest er iemand die we goed kennen het zelfde aan hebben.

groetjes

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik15-8-2011 8:55:05

Hey Tima,

Ook bij ons 4 huwelijken volgend jaar (waaronder die van ons). 2 ervan zijn van plan om begin en half juni te trouwen (één week voor ons). Moet toegeven dat ik dat in het begin niet zo leuk vond omdat ik dan dacht van "straks zijn mensen het al helemaal beu tegen dat het onze beurt is". Andere vriendinnen hebben hen ook gevraagd om het wat meer te spreiden aangezien 3 huwelijken op 1 maand tijd een dure zaak wordt maar daar trekken ze zich jammer genoeg niks van aan... Ik kan er niks aan veranderen want onze datum en zaal liggen al bijna een jaar vast. De laatste trouwt in september maar die heeft dan weer dezelfde zaal als ons gekozen... Sommigen kijken ook op onze huwelijkswebsite en boeken dan dezelfde mensen... Allemaal niet zo leuk, maar wat doe je eraan? Ik weet dat ons huwelijk helemaal "ons" is en als anderen het nodig vinden om dat klakkeloos te kopiëren, dan doen ze dat maar. Qua kleedje maak ik me eerlijk gezegd niet zoveel zorgen omdat we een heel andere (kleding)smaak hebben. Het idee om te vragen van welk merk hun jurk is, lijkt me wel goed.

Liefs,

Nathalie

tima
8-9-2012
 Meld misbruik15-8-2011 12:50:39

kdenk ook wel dak een visje gaat laten hangen hihi en zien wat ze zeggen van dat 1 ene collegaatje had ik al geen schrik want zij heeft mij meegevraagd om te helpen kiezen dus dan weet ik het direct (kben nogal eerlijk in mening maar dring me nie op en zij apprecieert dat ) ma de rest je kdenk niet de zelfste smaak maar ja bij eentrouwjurk weet je nooit natuurlijk bedankt voor de tips dames
@ nathalie : pff niet leuk dus allemaal in de zelfde maand ik begrijp wel je gevoel die collega waarvan ik het zojuist vernomen heb wild ook in september trouwen was toch even slikken nu hij moet het nog vragen aan zijn vriendin dus fingers crossed dat ze een andere datum wilt bij haar zal ik het dus niet kunnen vragen welk kleed want tegen dan heb ik de mijne al maar miss omgekeerd doen en haar al eens laten weten welk merk de mijne dan is nu kben wel stout geweest ook vroeg ik is er een speciale reden voor september ? aja zegt ie kdenk dat het anders moeilijk wordt om een zaal te vinden in juli / aug ooch kzeg als je geen vaste data hebt moet dat lukken maar dan moet je haar wel in september nog vragen é dus ik beken schuld naast een bridezilla ook soms eens bitchzilla om mijn zin te krijgen

tima
8-9-2012
 Meld misbruik15-8-2011 12:53:08

sorry voor de typ fouten maar juist vroege shift gedaan 4u is echt te vroeg om op te staan zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik15-8-2011 19:13:44

Ik zou dat wel durven vragen.
Een neen heb je een ja kun je krijgen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info