Terug naar overzicht
HalloKijk eens bij Lientje Webhosting, daar kan je een domeinnaam aanvragen, dat kost ongeveer 85 euro voor een jaar. Maar dan moet je het nog wel volledig zelf maken hé. Ik weet neit of je ervaring hebt met het maken van websites, en daar de juiste software voor hebt. Ik zou het alleszins neit kunnen, vandaar dat ik zo'n poink-site heb, dat is heel gebruiksvriendelijk.Groetjes en veel succesVicky09.09.06
wij hebben ook een poink site, is gratis en heeeel erg makkelijk want je hoeft de 'web-taal' (html) niet te kennen. Dat is erg ingewikkeld kan ik je vertellen.Verder heeft belgacom en telenet de mogelijkheid om voor 2,50 bovenop je internet abbonement een eigen website te maken. Je hebt dan een naam die je wil bijv. www.caroline.be Succes!Groetjes Mireille01-09-2006
Hey,Mijn vriend maakt voor vrienden en collega's websites. Ik denk dat hij daarvoor tussen de 100 en 150 euro vraagt (naargelang het werk)Wij zelf hebben ook een website, maar die heb ik dan weer zelf gemaakt met zo'n kant-en-klaar programma.Als je wil kan je eens mailen(Peggy_verstraeten@hotmail.com).Groetjes peggy23/06/07http://www.pieterenpeggy.bruiloftsit.nl
Je kan gewoon een webadres aanvragen en dat kost rond de € 10 à € 15. Maar dan moet je wel verstand hebben van HTML-taal om alles op te bouwen. Dus best iets zoeken toch met een voorgemaakte format. Ofwel eens via google zoeken op hoe maak ik mijn eigen webstek of zo. Er staan volledige cursussen online...
hey Caroline,Ik wist zelfs helemaal niet dat je onze site leuk vond en mijn ventje heeft me helemaal niet verteld dat je een mail stuurde naar hem ik zal je mailen groetjes evi