Nu Online
Momenteel zijn er 309 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nieuwe wendingen, nieuwe zorgen

15-8-2011 9:16:31
we hadden gisteren familiefeest en blijkbaar gaat mijn nicht ook trouwen. Zij in april, wij waarschijnlijk in oktober. Nu maak ik me een beetje zorgen, we waren gisteren met elkaar aan het praten over hun trouwplannen en eigenlijk geen ze er niet zoveel om en willen ze het simpel doen 'zoals iedereen dat in de kempen doet'.

Wij gaan voor een groot, fancy, sproojes huwelijk. Nu heb ik schrik dat er commentaar gaat komen dat we haar huwelijk proberen teniet te doen, en dat de familie gaat roddelen. Ook wat als we nu hetzelfde kleed kiezen, ik heb eigenlijk buiten familiefeestjes niet echt contact met haar dus afspreken zit er zo niet 123 in te zitten.

begrijp me niet verkeerd, ik ben suuuuuuuuuuuper happy voor haar maar het voelt ook beetje als dat ik de aandacht en alles ga moeten delen :-(

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1079

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik15-8-2011 9:28:44

hey,
oei dat klinkt niet zo leuk,
maar ik zou het dan leuk maken :) als zij een simpel huwelijk geven, dan ga jij hun overtreffen! wat gaan de mensen leuker vinden denkt ge?? e simpel of e sprookjes?
keuze is vlug gemaakt dan he!
en waarschijnlijk heb je op hun dag zoiets van " hm dat hebben wij anders of mischien beter?"
en kwa aandacht? eens het hunne gepasseerd is zal iedereen naar dat van jullie uitkijken! :) effe doorbijten en alles komt goed!
groetjes x

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik15-8-2011 9:49:25

ik denk niet dat je over overtreffen of wat is leuker mag praten.
Ieder doet zijn trouw zoals zij dat wil het is immers jullie dag (en jullie dromen over hoe die dag eruit ziet)
Daarbij heeft ieder een ander budget....

Zorg gewoon dat jullie trouw is zoals jullie dat willen en laat je niet van gedachte veranderen omdat anderen het anders doen..

Ps wij trouwen ook in de kempen en hebben ook alles erop en eraan hoor!

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik15-8-2011 10:00:04

@cindy: iedereen zijn mening erover natuurlijk! maar eerlijk gezegd ga ik liever naar een sprookjeshuwelijk dan naar e simpel hoor! en overtreffen doe je altijd eerlijk gezegd! als je voor je huwelijk naar een ander zijn huwelijk moet of al eens gezien hebt dan weet je toch hoe "jij" het zou doen of mischien beter doen? klinkt logisch voor mij!
en het is e feit iedereen doet het anders, zoals jezelf wilt natuurlijk.

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik15-8-2011 10:17:48

hey

Daar moet je geen schrik voor hebben, wij zijn getrouwd in april, mijn man zijn neef trouwt volgende week.
We geven een totaal verschillend feest en hebben van niemand opmerkingen hierover gekregen...

Met kerst wist ik wel dat we al zeker niet hetzelfde kleedje hadden :-)

We hebben hen ook wel uitgelegd dat we zeker niet snel snel voor hen wilden trouwen (we zijn pas verloofd toen we van hen al hadden gehoord dat ze gingen trouwen, maar op dat moment had mijn man al een verlovingsring klaar liggen), en ze begrepen ook wel dat we niet tot in 2012 wilden wachten.

Niet al te veel zorgen over maken en gewoon genieten van alle voorbereidingen!

groetjes
Joyce

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik15-8-2011 12:17:20

Hey Sara

Wij zitten hier in hetzelfde schuitje. Wij trouwen in juni en ineens kregen we te horen dat mijn nicht eind maart gaat trouwen.

In het begin was ik hier helemaal niet mee opgezet... want inderdaad, wat als ze dezelfde ideetjes hebben als ons, hetzelfde thema, ...

Achteraf gezien maakt het ons eigenlijk niet veel uit... want onze trouw is onze trouw, en wij zorgen ervoor dat die dag voor ons perfect is!

Maak je dus niet teveel zorgen. Zolang je zelf van je dag geniet, zullen anderen dat ook doen, zonder te oordelen!

Knuffel
Melissa

Kristien
25-5-2012
 Meld misbruik15-8-2011 12:49:17

Jullie trouwen toch voor elkaar, en niet voor de aandacht die jullie krijgen?! Ik vind het jammer dat veel bruiden blijkbaar jaloers zijn op anderen, als morgen een nicht van mij ook haar feest aankondigt, zou ik alleen maar superblij kunnen zijn voor haar!
Sorry, maar ik heb weinig begrip voor dit soort toestanden. Geniet gewoon van het verloofd zijn, het trouwen en elkaar!

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik15-8-2011 13:29:02

Heylah..ik zou me niet teveel zorgen maken! Als jij een mooi groot sprookjeshuwelijk wilt, dan moet je dat maar lekker doen. En zeker geen zorgen maken van wat de rest zegt
Wij verwachten ons ook aan super veel commentaar omdat we op 2 verschillende dagen trouwen (gemeente-kerk) maar zo heb ik het altijd willen doen (lekker romantisch), dus kan niemand mij meer tegenhouden nu
Het is jullie feest en je moet je zeker niet inhouden voor de anderen!!
Groetjes xxx

tima
8-9-2012
 Meld misbruik15-8-2011 13:37:06

ik begrijp het wel het is niet dat je niet gelukkig bent voor die persoon verreweg maar als je de enigste bent heb je het gevoel dit is mijn jaar en daar kun je nu niets aandoen ik deel mijn jaar met een collegaatje die in mei trouwt maar wist ik op voorhand geen probs mee maar 2 dagen geleden een vriendin trouwt in juni en nog een collega gaat ws ook trouwen maar dan in mijn maand !! 1st moment toch ook even slikken (zie mijn topic nachtmerrie ) ivm de jurk de nachtmerrie van mij dus 4 huwelijken 2012 met gemeenschappelijke vriendenkring = 4 jurken help wat als er 1 de zelfste heeft? nu de forum meiden rade aan om eens te vissen miss af te spreken om het merk te zeggen weet je dan ook al iets é ivm genre trouwfeest heb ik de angsten niet want iedereen ziet een trouw anders en je kunt nooit voor iedereen goed doen wij gaan voor een moderne zaal collega voor de romantisch met kroonlusters moet voor een huwelijk vind zij ik gruwel ervan

Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik15-8-2011 14:18:34

Ik zou het me ook niet te erg aantrekken! Iedereen doet het toch op zijn manier, dus ik zou geen schrik hebben voor thema's of zoiets die overeenkomen. En zeker niet als je elkaar toch amper ziet!

Geniet gewoon van je dagje en als mensen commentaar hebben, dan is dat zo (en houden ze het hopelijk voor zichzelf), meestal is dat toch gewoon uit jaloezie.

Bovendien, als je een sprookjeshuwelijk wilt, dan ga je vast een heel andere jurk kiezen dan je nicht die het simpel wilt houden

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik15-8-2011 22:27:08

Doe gewoon jullie zin en hou geen rekening met het huwelijk van je nicht-die-je-eens-per-jaar-ziet. Wat doet het er trouwens toe ? Laat ze haar ding maar doen en doen jullie lekker jullie ding daarna, niet om te wedijveren maar gewoon omdat het jullie gelukkig maakt om het op jullie manier te doen. Mijn broers en zussen hadden ook een totaal verschillend huwelijk, vergeleken bij het onze en ook al wisten ze er heel veel over, het blijft hoedanook altijd een verrassing want niets is ooit hetzelfde, de gasten niet, de locatie niet, de jurk niet,... zelfs de openingsdans niet en gelukkig maar, he ! Maak er maar een heel mooi sprookje van want je huwelijksdag is zo voorbij... Dus : doe wel en zie niet om.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-8-2011 13:22:20

Iedereen trouwt toch zoals hij / zij het zelf wil?! En geloof me, voor jezelf vind je jouw huwelijksdag altijd de mooiste, omdat je die anders beleeft dan als gast... Niet mee inzitten!!!

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik16-8-2011 20:19:49

Hoi,

zoals vele meningen hier ga ik deze nog eens herhalen: Smaken verschillen, dromen verschillen, dus iedereen vult zijn eigen trouwdag zelf in!! Ik zou zeker geen plannen wijzigen voor je nicht. Een nicht van mij trouwt nu in september (een dik jaar na mij) en ze pakt het ook anders aan. Ik heb nog niemand in de familie onze trouwfeesten horen vergelijken.

Jij moet jezelf ook goed voelen op je trouwdag. Ga dus voluit voor je eigen idee!!!

groetjes

sofie

Anke
5-5-2012
 Meld misbruik21-8-2011 11:20:36

Hoi

De zus van mijn verloofde trouwt in het zelfde jaar als ons, wij in mei en zij in augustus. ook mijn beste vriendin trouwt in 2012 (in juli) 'k vind het zelfs leuk dat we in het zelfde jaar trouwen. kunnen we altijd samen vieren als we 'zoveel' jaar getrouwd zijn :-D

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...