Terug naar overzicht
Goeie vraag :-) Mooie datum trouwens!! Ik ga eens kijken bij Le Chapeau in Bree (omdat ik een sterke voorkeur heb voor San Patrick). Voor de rest ga ik dit topic volgen :-) Groetjes Katrien
idd mooie datum ik heb mijn droomkleed gevonden in de honneymoonshop in nederland echt de moeite waard heel veel keuze en een superbediending ik heb eerst via de site 8 kleedjes doorgestuurd die ik wou passen. ze hebben zoveel geduld en luisteren echt wat je wilt. nog veel succes met de voorbereidingen veel liefs
Hoi,Ik heb mijn jurk gevonden bij bruidsmode Karin in Dilsen-Stokkem. Vriendelijk en zeker niet duur.Groetjes
hallo ik heb mijn droomjurk gevonden bij le coqe in lommel. heel leuke vrouw. groetjes
E&R in Beverlo
Hey, ik heb een afspraak gemaakt bij Le Chapeau in Bree. Enkele vriendinnen van mij waren daar zeer tevreden over.
Hey, Ik heb mijn kleedje gevonden in Linx, ik dacht dat ze ook een winkel hebben in Hasselt. Groetjes
hoi ja inderdaad tabita in hasselt ligt ook een linx fashion. echt prachtige winkel. locatie is niet alles. maar echt de moeite. zijn heel vriendelijke verkoopsters. ik heb er mijn kleed gekocht. groetjes debbie
Hey Ik ben ook van Limburg en heb mijn kleed gevonden bij Maxim's Couture in Aarschot. Ben ook gaan kijken bij Koonings in Nederland, Issa Moda in Hasselt, Le chapeau in Bree enz.. Dan heb je al een idee :) Groetjes!
http://www.koonings.com/
hey, Ik heb mijn kleed gevonden bij Issa Moda. Super vriendelijke mensen die samen met jou op zoek gaan naar de jurk die bij jou past . Bij je uiterlijk en je karakter. Geen prinsessenjurk voor een spring in het veld of net wel een prachtige jurk met sleep en kant en alles erop en eraan als dit jou ding is. De zaakvoerster luistert echt naar je verhaal. Ik ben ook bij Linx geweest in Hasselt en ben hier eigenlijk niet tevreden over. Er was een jurk die ik mss wel wou. De eerste keer was de verkoopster super vriendelijk. De tweede pasbeurt liet ik merken dat ik twijfelde dus hun jurk en een anderen. Opeens werd de verkoopster in kwestie erg onvriendelijk. Tot onbeleefd zelfs. De eerste keer was ik de perfecte bruid en had ik perfecte maten opeens had ik een dikke poep en moest ik toch wel opletten. ik hoop je een beetje geholpen te hebben .