Nu Online
Momenteel zijn er 334 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dag indeling

15-8-2011 11:05:18
hejj bruidss...

wat vinden jullie van onze dag indeling??

12u ophaling bruidegom en deel suite aan feestzaal 'salons denotter'
12u30 aankomst ouderlijkhuis van de bruid
ondertussen kleine receptie voor de suite
13u15 vertrek richting fotolocatie voor kleine fotoshoot 'park ter poele brugge' (hobbyfotograaf)
13u50 vertrek richting stadhuis brugge
14u15 start ceremonie
14u45 vertrek richting kerk 'st baafs'
15u15 start kerkelijk huwelijk
16u15 einde
16u30 vertreking richting feestzaal 'salons denotter'
17u aankomst

is dit schema te strak of moet dit lukken??
volgens de wedding planner volledig inorde..

groetjes jamie x

jamie
9-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 630

Sarah
21-10-2011
 Meld misbruik15-8-2011 11:40:40

hey Jamie,

feesten jullie niet meer in de grote stove??
Sarah

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik15-8-2011 12:14:02

hejj sarah..

hmm wij hebben daar wel info gevraagd maar wij hebben vanaf het begin eigenlijk al gekozen voor salons denotter..

mss had je dat mis op

groetjes jamie x

tima
8-9-2012
 Meld misbruik15-8-2011 13:06:44

hey ik weet niet hoe ver het is naar denotter van julie kerk maar ik heb in mijn schema 15bij de kerk gedaan normaal duurt dienst +- 1u maar tis een lange kerk + grote suite dus tegen dat die weer buiten staan liedjes tijdens de mis kunnen het ook soms wat langer maken , teksten(groot?) ook heb ik tijd bij gerekend na de dienst van de kerk . ik reken er niet echt op dat er veel extra volk in de kerk gaat zijn (zou wel heel tof zijn ) maar moest het zo zijn de mensen willen je dan wel nadien nog feliciteren en een babbeltje doen ev worden er nog wat foto's getrokken de ceremonie voor de wet heb ik dan wat korter gerekend deze duurt bij ons maar +- 15 hebben ze gezegd

Jamie
12-5-2012
 Meld misbruik15-8-2011 13:15:57

Hoi! Ik denk dat Sarah ons door elkaar haalt :)! Wij trouwen wel in de Grote Stove. De dagplanning ziet er wel goed uit e, en volgens mij nie te strak hoor! Het komt stilletjes aan dichter... Groetjes *

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik15-8-2011 16:32:10

hejj tima,

wel het is een kwartiertje naar denotter de kerk is in st andries dus is totaal niet ver hé van denotter..
en we hebben hier en daar wel wat extra tijd genomen maar ook niet overdreven.. de kerk duurt ongeveer een uurtje de teksten van mijn misboekje zijn niet overdreven lang en er zijn in totaal maar 4 liedjes.. Ja ik denk ook dat er toch niet zo heel erg veel volk naar de kerk komt.. onze suite is met zo'n 14 personen dus das ook niet overdreven groot hé.. mja als de wedding planner zegt dat dit inorde komt is het haar taak om dit inorde te laten komen é

hejj jamie,

ja wss zal ze ons dus door elkaar gehaald hebben.. toevallig 2 jamie's van blankenberge dusja
jaja het komt al dichter hé.. nog zo'n 7 maandjes denk dat het er vlugger zal zijn dan je denkt..

groetjes jamie x

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik16-8-2011 11:22:58

Ik zou juist wat meer tijd voorzien voor de foto's, bij ons heeft dat meer dan 2u geduurd en dat voelde absoluut niet te lang aan, in tegendeel zelfs.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-8-2011 13:20:07

Een half uurtje voor foto's is idd kort... Ook na de kerk meer tijd voorzien! Onze viering duurde ook een uurtje, maar we konden toch maar pas 3 kwartier later aan de kerk vertrekken! Er zijn idd mensen die je willen feliciteren, kindjes die bloemetjes afgeven, foto's worden nog genomen,...
Beter een iets minder strakke tijdsplanning en tijd over hebben, dan omgekeerd!

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik16-8-2011 16:05:03

wel ja van die foto's is het idd wel een beetje kort maar we hebben dan ook maar een hobbyfotograaf en we hebben toch ook nog foto's van thuis en in het stadhuis en de kerk en de feestzaal enzo.. wij denken persoonlijk dat we wel foto's genoeg zullen hebben.. we zijn nu echt niet zo'n mensen die graag foto's nemen.. dus zolang we maar wat foto's hebben en er eentje kunnen uithalen voor aan de muur te hangen in de living is dit inorde voor ons

en voor de kerk hebben we idd wel wat extra tijd hoor...het is ook altijd tezien hoeveel mensen zullen komen kijken hé.. we zullen dat allemaal wel zien de dag zelf, het is een dag indeling die opgesteld is door de wedding planner dus zal het wel meevallen zeker ..

groetjes jamie x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...