TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
4-5-2012
|
15-8-2011 16:42:29
Jessica, Eerst en vooral moet je een kleed vinden waar je je goed in voelt. Heb wel even gekeken en ik vind het een hele mooie keuze. Als ik het zo op foto zie komt het niet overdreven over. Hopelijk kan je dit een beetje geruststellen. Groeten Evelien
|
|
Liesbeth
16-7-2011
|
15-8-2011 16:45:53
mijn trouwjurk heb ik in de eerste winkel gevonden waar ik ben gaan passen. Ik dacht eerst ook: oei, zo snel, dat kan toch niet, moet ik niet wat verder gaan kijken? Ik ben dan nog naar een andere winkel gegaan om wat uit te proberen, maar uiteindelijk bleef ik toch vergelijken met die ene jurk. Ik heb hem in september 2010 gekocht en mijn trouw was dit jaar in juli, dus dat was ook goed op tijd, maar uiteindelijk maakt dat niet uit. Ik had ook schrik dat de jurk erover ging zijn (lange sleep, steentjes,...), maar iedereen vond hem prachtig! En ik vind het nog steeds wow telkens als ik naar de foto's kijk. Ik vind in ieder geval dat je goede smaak hebt! Die jurk ziet er ook prachtig uit. Dus als je hem zelf zeer mooi vind en je staat er ook goed mee, moet je niet meer twijfelen!
|
|
ellen
14-4-2012
|
15-8-2011 16:46:45
Hey, Ikzelf had ook zeer veel twijfels als ik mijn kleed gekocht had... maar het ziet er een mooi kleed uit, natuurlijk heb ik jou er niet in gezien. Maar zal zeker tof zijn met de sleep en zo... Veel groetjes Ellen
|
|
Jili
12-5-2012
|
15-8-2011 17:05:03
Wooow... mooi kleed! Ik ben al ff op zoek via internet naar een trouwjurk, en deze vind ik echt WAAAUW!!! Mag ik vragen waar je deze gevonden hebt of als je nog weet waar ze dit merk verkopen? ZEKER NIET TWIJFELEN!!!! Groetjes
|
|
Jessica
5-5-2012
|
15-8-2011 17:10:49
Bedankt voor jullie reacties, meningen van anderen doen echt wel deugt:-) en voel je je zelfzekerder. ik heb ze gehaald bij bruidsmode karin Dilsen-Stokkem, ik vond het zelf moeilijk om te vinden waar ze dit merk overal hebben.
groetjesss
|
|
Eva
23-3-2012
|
15-8-2011 17:36:14
Denk eens terug aan het moment dat je de jurk voor het eerst aanhad en je in de spiegel keek. Hoe voelde je je dan? Als je toen iets had van 'dit is de jurk!' dan moet je echt niet verder twijfelen! Als je iets had van 'dat kan ermee door' kijk dan gewoon verder want er is nog veel tijd. De jurk is niet mijn smaak, maar vind hem zeker niet overdreven.
|
|
Evelien
25-2-2012
|
15-8-2011 18:10:00
Op je huwelijksdag kan je volgens mij nooit té zijn. Iedereen kiest een kleed die het beste bij zich past (ook qua persoonlijkheid). Je hebt er die naar de échte prinsessenjurken gaan, je hebt er die het eerder bescheiden houden, je hebt er tussenin, enz... Toen ik je berichtje las, was het precies een beschrijving van mezelf. Ik ben ook een twijfelaar (weegschaal van sterrenbeeld ). Ik ben naar een bruidswinkel gegaan met mijn zus, om "eens te gaan kijken en passen". Ik heb daar toen meteen een kleed gekocht. Die avond sloegen de twijfels mij ook rond het hart. "Had ik niet te snel gekozen?" "Zou ik in een andere winkel geen mooier kleed gevonden hebben?" "Was dit wel DE jurk?" Ik kijk ook elke dag naar de foto's, en ik twijfel nog steeds. Ik weet ook uit mijn eigen dat ik iemand ben die gaat blijven twijfelen, tot dé dag zelf. Dus als het een troost mag zijn, je bent blijkbaar niet de enige En ik heb het kleed eens opgezocht via google, en het is prachtig!
|
|
Jessica
5-5-2012
|
15-8-2011 18:16:36
@ Evelien , waauw echt waar, we zijn just dezelfde. Maar ik ben wel een Ram, ik zou koppig moeten zijn :-)hehe. Ik ben blij dat ik niet de enige ben, dat is al een hele geruststelling dat het normaal is. Echt bedankt!!!
|
|
Stéphanie
1-6-2013
|
15-8-2011 18:54:48
Hey, Ik vind je kleed echt heel mooi en leuk! Toch vind ik het belangrijker dat je een kleed kiest waar jij je goed invoelt. Jij moet het de hele dag dragen en je er gemakkelijk invoelen, niemand anders. Ik ben mijn trouwkleed meermaals gaan passen omdat mijn omgeving schrik had dat ik te snel mijn keuze zou maken. Maar na verschillende winkels te zijn afgegaan en meerdere kleedjes te hebben gepast, bleef ik altijd terug verlangen naar dat ene kleed. Ik ben het dan na enkele maanden nog eens gaan passen en toen was ik er helemaal van overtuigd dat dat geschikt was voor mij. Wat alle anderen ook zouden zeggen. Voel je u goed in je kleed? Dan ben ik ervan overtuigd dat je zal stralen op je dag! Groetjes
|
|
Saskia
3-9-2011
|
15-8-2011 20:48:01
Hey Jessica,
Ik heb mijn kleed op vier dagen tijd gekozen en gekocht. Nadien ben ik ook gigantisch hard beginnen twijfelen. Had ik niet meer winkels moeten doen en meer andere kleedjes moeten passen? En paste het kleed wel bij mij? Ik had ook schrik dat het "erover" was. Zat ook elke dag naar de foto's te staren! Maar je moet zo denken, als het echt niet ok was had je het toch nooit gekocht he. En ik ben van nature een twijfelaar, waarschijnlijk had ik bij eender welk kleed zitten twijfelen...Jouw kleed ziet er trouwens prachtig uit, niet twijfelen!!
|
|
Leslie
29-9-2012
|
15-8-2011 21:06:10
Hey Jessica, Ik vind het een heel mooi kleed! Helemaal mijn stijl eigenlijk. Helemaal niet overdreven of zo hoor. Een trouwkleed mag zo zijn vind ik. Maar dat is iedereen zijn eigen keuze, dus je moet doen wat je zelf wil en niks aantrekken van wat anderen denken. Iedereen zal je prachtig vinden op je grote dag. Ben ik zeker van. Maar ik begrijp je wel hoor. Ik ben zelf ook een eeuwige twijfelaar, dus dat beloofd als ik zelf voor mijn kleed moet gaan kijken.
|
|
Lotte
23-6-2012
|
16-8-2011 7:16:36
Hey Jessica,
toen ik je berichtje las, moest ik aan mezelf denken. Ik heb hier een tijdje terug exact hetzelfde bericht geplaatst.
Ik was helemaal ondersteboven van een jurk van Maggie Sottero. Maar, ze verkopen dat model enkel in Nederland. Omdat ik me niet enkel op die jurk wou focussen, ben ik eerst in een andere winkel gaan kleedjes passen. En het laatste kleedje was prijs... Ik voelde me een prinses, maar toch staken de twijfels de kop op. Is het niet te simpel? Heb ik niet te snel gekozen? Het kleedje is totaal anders, dan dat wat ik in gedachten had. Ik ben een paar dagen daarna terug gegaan en toen ik mijn kleedje zag hangen, dan wist ik dat ik de juiste keuze gemaakt had.
En toch durf ik nu nog twijfelen . Gisteren duwde mijn schoonmoeder mij nog een boekje onder mijn neus van het merk Demetrois, ook al weet ze dat ik mijn keuze al gemaakt heb. Mooie jurken, maar een totaal andere stijl dan het kleedje dat ik gekozen heb (San Patrick). En hopla, daar ging ik weer: gaan ze mijn kleedje wel mooi vinden? Ik begon zo hard te twijfelen dat ik mijn kleed al aan mijn verloofde wou laten zien!
Een geluk dat die het hoofd cool kon houden, want ik was een echt stresskieke.
Dus, geen stress (moet ik juist zeggen ) en geniet maar van je keuze. Het is echt een prachtige jurk. En dat je constant naar de foto's aan het kijken bent, is normaal hoor. Ik denk dat elke bruid dat wel doet.
Groetjes
Lotte
|
|
Jessica
5-5-2012
|
16-8-2011 19:08:48
bedankt voor jullie reacties, als ik de volgende keer nog eens kijk naar de foto's, zal ik er niet meer naar kijken met twijfels, maar gewoon dat ik niet kan wachten om ze nog eens aan te doen :-d
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|