Nu Online
Momenteel zijn er 585 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen

15-8-2011 17:13:57
Dag bruidjes! Nu ik mijn kleed gevonden heb moet ik nog schoennen hebben. Nu moet ik tegen januari deze witte schoenen hebben. Dus moet ik hier zo snel mogelijk naar op zoek. Is er iemand die een winkel kent in aalst waar ik zo iets zou kunnen vinden? Al bedankt!

Elien
21-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 813

Jessica
5-5-2012
 Meld misbruik15-8-2011 17:26:59

Hallo bruidjes, ik zit met dezelfde vraag, ook voor in januari. Regio Limburg, ben zelf van Beringen.

@ Elien: heel veel succes met het vinden van je schoenen :-)!!

Kirsten
18-2-2012
 Meld misbruik15-8-2011 18:07:25

Hey Elien en Jessica,

alles hangt er van af of jullie een klassieke trouwschoen willen of niet... Als je echt een trouwschoen wilt is er geen probleem denk ik, die vind je heel het jaar door (in bruidwinkels...),
maar als je geen klassieke trouwschoen wilt, maar eerder een "gewone" witte/crèmekleurige schoen die je daarna nog kan aan doen, dan moet je je inderdaad beginnen haasten :) Ikzelf trouw in februari. Ik heb in juli mijn kleed gevonden en was daarna op vakantie. Ik ben dus deze maand op zoek gegaan naar mijn schoen. Ik ben zaterdag al de schoenwinkels van Leuven af gegaan, en heb uiteindelijk mijn 'droompaar' nog gevonden :) (witte lederen pumps). Ik hoorde wel in veel winkels dat ze hun zomercollectie stilletjes aan aan het wegdoen zijn... Dus als je nog op zoek bent naar zo'n schoen, kan je best zo snel mogelijk de gewone schoenwinkels afgaan...

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik15-8-2011 18:38:01

Ik zou gewoon de trouwwinkels in aalst en omgeving afgaan. Daar vind je allerlei soorten trouwschoenen.

Succes.

Kathleen
19-5-2012
 Meld misbruik15-8-2011 21:35:23

ik heb van een vriendin de tip gekregen om in de eram te gaan kijken.. Zij heeft er mooie schoenen gevonden en niet te duur.
Ik veronderstel dat deze schoenenwinkel ook wel bij jullie in de buurt is..

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik16-8-2011 6:47:54

Van Loock - Zandhoven
Gabrielli - Roeselare
www.brandos.be

Katrien
26-8-2011
 Meld misbruik16-8-2011 7:42:42

Ik heb mij rotgezocht naar het perfecte paar schoenen,
en heb ze uiteindelijk in Aalst gevonden bij Couture Ann
http://www.coutureann.be/
Echt een super service!
Ze werken vooral met Elsa Coloured Shoes, die hebben echt veel keuze aan verschillende modellen, hoogte in hak en tinten.

Vicky
27-8-2011
 Meld misbruik16-8-2011 9:01:35

Hey

Mijn trouwkleed en accessoires komen ook van bij Couture Ann, net zoals bij Katrien. Daar zijn ze inderdaad niet slecht, en ze maken tijd voor je. Wel eerst even een afspraakje maken. --> Best voor je voeten zijn satijnen schoentjes (minder pijnlijk), deze kan je nadien nog in een gewenste andere kleur laten spuiten.

www.coutureann.be

xx

An
25-5-2012
 Meld misbruik16-8-2011 9:56:54

Ik vind de schoenen van Chie Mihara heel leuk. Je kan ze bekijken op de site van la bottega in Hasselt. Bij de nieuwe wintercollectie staan er 2 of 3 paar witte bij. Op de site zag ik een ander model dat ze bij La Bottega niet hadden maar ze konden het in de winkel wel bestellen.

Groetjes!

julie
24-9-2011
 Meld misbruik16-8-2011 10:07:38

Mijn schoenen komen ook van de éram.
Ik heb gewoon een stukje stof van mijn kleed meegenomen naar 't stad en alle schoenwinkels afgelopen.
Ik had geen zin om 150 € te geven aan trouwschoenen.
Uiteindelijk in de éram hadden ze twee paar schoenen in de juiste kleur die ik echt mooi vond. Heb ze in de solden gekocht voor 32 € en ben ze nu aan 't inlopen.
Groetjes

Elien
21-4-2012
 Meld misbruik16-8-2011 13:13:19

Dames,

Bedankt voor de info, ik kan al beginnen zoeken!
Ik heb trouwens nog een andere winkel gevonden (voor degene die ook van rond het Aalsterse zijn) nl. Vony ( http://www.vony.be/ ) in de Molenstraat in Aalst.

Groetjes!

kim
7-7-2012
 Meld misbruik16-8-2011 15:28:58

Er bestaan ook winkels die je schoenen kleuren,
stelt dat je een mooi gekleurd model tegenkomt, kan je deze gewoon wit (of welke kleur je wenst) laten kleuren!
Mijn vriendin heeft dit ook gedaan voor haar trouw.

Severine
24-9-2011
 Meld misbruik16-8-2011 17:15:47

Ik heb net nog witte schoenen gevonden!
Geen makkelijke opgave!
Ren naar Avance shoes, als het gewone schoenen (ballerina) mogen zijn?
Ik heb m'n trouwschoenen reeds een tijdje, maar wou nog een witte ballerina (nu ook gevonden) voor m'n eigen gemak!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...