Terug naar overzicht
wij zijn daar zaterdag naar een huwelijksfeest geweest was er wel goed van eten en ook wel vriendelijke mensen.
Hey KellyWij gaan ons feest ook doen in De Lemenhoek. Wij hebben er al eens een keertje een trouwfeest bijgewoond van een bevriend koppel en dat was gewoon AF! Tot in de puntjes verzorgd. We hebben ook al van verschillende andere mensen gehoord dat het steeds goed is daar. Dus als het qua budget goed zit voor jullie en je vindt de zaal mooi zou ik zeker niet twijfelen. Je bent er wel op tijd bij moet ik zeggen
Hallo, Wij gaan ook ons feest daar doen in juni 2012. Maar ik kan er nog niet veel over zeggen want ik heb er nog geen ervaringen mee.
Meermaals in de Lemenhoek vertoefd ... als feestvierder, maar ook als dj.Ik kan niets slechts over deze zaal vertellen ... feesten zijn af, mensen krijgen lekker en voldoende eten. Het is een grote zaal, maar een vrij lage zaal wat natuurlijk iets minder cachet heeft dan een zaal die 2x zo hoog is ... en de wow factor is iets minder daardoor, maar ik heb dat nooit als een showstopper ervaren.Ik ben al in chiquere zalen geweest en ik heb al fijnere gerechten voorgeschoteld gekregen, maar De Lemenhoek is samen met De Vlaschaard zowat de enige zaal in de streek waar ik nog nooit "negatieve" klanken hoorde tijdens een feest.Als er iets is wat ik persoonlijk te min vind is het de lichtinstallatie. 1 statiefje met knipperende spots is in mijn ogen te weinig. Maar je kan de dj in kwestie gerust iets laten bij zetten.
bedankt allemaal... ik weet dat we er snel bij zijn maar zo hebben we tijd genoeg om rond te kijken voor de geschikte zaal qua budget natuurlijk... We hebben nog geen prijzen gezien van de lemenhoek dus dit zullen we eerst nog moeten afwachten.