Terug naar overzicht
Hoi Lies Wat ik meestal vraag aan de bruidjes die ik opmaak is het volgende, want make-up is toch wel heel persoonlijk: - Hoe maak je je normaal op? Overdag en voor een feest? - Wat verwacht je van je bruidsmake-up? Zoals je gewoon bent? Iets anders? En dan geef ik ze advies waarmee ze precies staan, ik begin lichtjes en bouw dan verder op totdat de bruid tevreden is over het resultaat. Hopelijk help ik je hiermee wat verder. Vele groetjes Jessica GlitGlam
Beste Lies, Ik kan u maar één ding aanraden, luister naar Jessica, zij weet waarover zij praat en heeft steeds tevreden bruidjes. Mvgr Ludo
Hey hoi Lies, Het is ook belangrijk dat je durft te zeggen dat je het niet mooi vind! Ik zeg altijd tegen mijn klanten dat als ze het te zwaar of te licht vinden dat ze dat gelijk mogen zeggen. De klant moet zich goed voelen! En ook foto`s verzamelen met make-up die jij mooi vindt om die te laten zien aan de visagist. Hebben ze gelijk ook een idee wat jij mooi vindt. Alvast veel succes verder, Groetjes, Laura
daar ben ik juist op zoek naar.. naar voorbeelden. Hebben jullie deze?