Terug naar overzicht
Wij nemen als 1ste dans she van elsvis costello(notting hill)maar een 2de dans is bij ons niet.groetjes martine en tom05/05/2007
HeyKijk ook eens op de zustersite van wijtrouwen: forum.trouwen.comDaar staan er al een heleboel.Meteen een oproep aan iedereen: als er nog liedjes ontbreken, vul ze aan! Gebruikersnaam: forumPaswoord: wijtrouwenGroetjesVicky09.09.06
Hey,de DJ zal het inderdaad wel weten, maar ik denk dat ze dat vooral doen om de liedjes, die voor het koppel belangrijk zijn, of waar herinneringen aan verbonden zijn, niet te vergeten. Je kan hem waarschijnlijk ook gewoon zijn zin laten doen hoor, een professionele DJ voelt de stemming van zijn publiek perfect aan.Groetjes,Lieve
Wij nemen als tweede dans de openingsdans van mijn ouders en als 3e liedje de openingsdans van mijn schoonouder.Een lijst met de liedjes die er zeker moeten gedraaid worden, maak je gemakkelijk zelf. Elke keer je een leuk liedje hoort, schrijf je het op. Je vraagt aan vrienden en familie dit ook te doen. Zo zitten wij aan een lijst van al 2 bladzijden en het huwelijk is nog meer dan een jaar ver...Succes,Fieke7/07/2007
In Vicky haar berichtje staat dat we naar de site forum.trouwen.com kunnen gaan om daar teksten te vinden, maar die site werkt niet bij mij... (hij kan de pagina niet vinden...)Alvast bedankt!