Terug naar overzicht
Als je op Google 'invitation turquoise' intypt dan kan je allerlei afbeeldingen zien met (gebroken) wit en turquoise. Gewoon even een tipje, dan heb je er zelf misschien een beter beeld van. Ik vind dat dat mooi staat! Groetjes!
Hey Romina, Ik heb mijn uitnodigingen gemaakt via vistaprint en ze zijn turquoise met bruin. Van hetzelfde thema heb ik dan ook de naamkaartjes, tafelkaartjes, gastenboek, enveloppen en kaartjes voor de bedankjes meebesteld. Het is echt heel mooi meegevallen. Als je wat meer info wil of een voorbeeld van mijn uitnodiging mag je gerust mailen op nosferatugirl@hotmail.com. Veel succes nog!
Deze kleuren passen goed bijéén hoor dat is geen enkel probleem. Wenst u voor de tafeldecoratie ook iets turqoise neem dan eens een kijkje op onze website naar de floralytes , dit is een onderwaterledje dat turqoise licht geeft prachtig ! www.stockaerts.be
Je kan altijd een proefdruk laten maken hé
Hey hey Bedankt allemaal voor de reacties. @Sylvia: Bruid en turquoise heb ik ook al over gedacht maar ben nu zo zot van mijn uitnodiging. Heb in de mappen van de drukker bruine uitnodigingen zien staan maar toch, die ene uitnodiging hé. @Timmy: Wat is dat een leuk idee! Maar kan je die ook ergens online kopen ofzo want denk niet dat die winkel bij ons in de buurt ligt. En wat is daar de prijs ongeveer van. Vind het echt leuk, zou dat toch graag willen op onze trouw @Stéphanie: Ik denk dat ik idd een een proefdruk ga laten maken, dan ben ik ook gerust. Groetjes Romina.
Hey hey Ik heb zelf eens een uitnodiging ontworpen via PlanMaken.nl Wie wil er eens naar kijken en zeggen wat ze ervan vind. Heb al proefdruk aan gevraagd. Ben toch eens benieuwd want ben er eigelijk al héél content van. Groetjes.
Mij mag je die altijd eens doorsturen ikke_iriske@hotmail.com Ik laat je zeker iets weten gr, iris
Hey iedereenHeb de proefdruk in de bus gekregen.vind hem dus NIET mooi. De lay-out en alles is mooi maar de kwaliteit van het papier vind ik niks. Zou me schamen moest ik deze opsturen. Nu ga ik denk ik wachten tot januari. Dan is de nieuwe collectie bij de drukker.Merci allemaal voor de hulp.Groetjes, Romina.