Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging

15-8-2011 22:36:03
Hey Bruidjes.

Heb even jullie mening nodig.
Ik heb voor onze trouw kleurthema Turquoise gekozen.
Nu mijn probleem: Heb hier boeken met uitnodigingen liggen van de drukker.
De kaarten met turquoise accenten vind ik niet zo mooi.
Nu had ik een mooie nutralere kaart gezien waar vanvoord us een vierkant gaatje in zat waar je dan onze namen als zag staan die aan binnenkant staan. die wou ik dan in het turquoise zetten. Samen met de rest van de tekst. De kaart opzich is gebroken wit. Gaat mijn turquoise dan niet te licht zijn op dat gebroken wit?

Groetjes Romina.

romina
6-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 826

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik15-8-2011 22:46:59

Als je op Google 'invitation turquoise' intypt dan kan je allerlei afbeeldingen zien met (gebroken) wit en turquoise. Gewoon even een tipje, dan heb je er zelf misschien een beter beeld van. Ik vind dat dat mooi staat! Groetjes!

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik15-8-2011 23:56:12

Hey Romina,

Ik heb mijn uitnodigingen gemaakt via vistaprint en ze zijn turquoise met bruin. Van hetzelfde thema heb ik dan ook de naamkaartjes, tafelkaartjes, gastenboek, enveloppen en kaartjes voor de bedankjes meebesteld. Het is echt heel mooi meegevallen.
Als je wat meer info wil of een voorbeeld van mijn uitnodiging mag je gerust mailen op nosferatugirl@hotmail.com.

Veel succes nog!

timmy
2-9-2011
 Meld misbruik16-8-2011 8:45:18

Deze kleuren passen goed bijéén hoor dat is geen enkel probleem.
Wenst u voor de tafeldecoratie ook iets turqoise neem dan eens een kijkje op onze website naar de floralytes , dit is een onderwaterledje dat turqoise licht geeft prachtig !

www.stockaerts.be

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik16-8-2011 10:11:28

Je kan altijd een proefdruk laten maken hé

romina
6-7-2012
 Meld misbruik16-8-2011 12:06:25

Hey hey

Bedankt allemaal voor de reacties.

@Sylvia: Bruid en turquoise heb ik ook al over gedacht maar ben nu zo zot van mijn uitnodiging. Heb in de mappen van de drukker bruine uitnodigingen zien staan maar toch, die ene uitnodiging hé.

@Timmy: Wat is dat een leuk idee! Maar kan je die ook ergens online kopen ofzo want denk niet dat die winkel bij ons in de buurt ligt. En wat is daar de prijs ongeveer van. Vind het echt leuk, zou dat toch graag willen op onze trouw

@Stéphanie: Ik denk dat ik idd een een proefdruk ga laten maken, dan ben ik ook gerust.

Groetjes Romina.

romina
6-7-2012
 Meld misbruik16-8-2011 15:39:14

Hey hey

Ik heb zelf eens een uitnodiging ontworpen via PlanMaken.nl
Wie wil er eens naar kijken en zeggen wat ze ervan vind.
Heb al proefdruk aan gevraagd. Ben toch eens benieuwd want ben er eigelijk al héél content van.

Groetjes.

iris
30-6-2012
 Meld misbruik16-8-2011 20:59:48

Mij mag je die altijd eens doorsturen ikke_iriske@hotmail.com
Ik laat je zeker iets weten

gr,
iris

romina
6-7-2012
 Meld misbruik24-8-2011 11:28:00

Hey iedereen

Heb de proefdruk in de bus gekregen.
vind hem dus NIET mooi. De lay-out en alles is mooi maar de kwaliteit van het papier vind ik niks. Zou me schamen moest ik deze opsturen. Nu ga ik denk ik wachten tot januari. Dan is de nieuwe collectie bij de drukker.
Merci allemaal voor de hulp.

Groetjes, Romina.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...