Terug naar overzicht
Ik volg alvast mee :)Ik denk zelf nog aan zakdoekjes en Compeedstift en plakkers eventueel...
naald en draad , veiligheidspeld , pleisters of zo compeed voor je voeten , klein spuitflesje met kledijreiniger , motilium en imodium instant , dafalgan , een druivesuikertje of koekje moest er wat flauwte intreden , klein kammetje , deo , lipglos thats it denk ik
ik had meer een medicijnen survival kit omdat ik gemakkelijk last heb van hoofdpijn enzo dus:dafalgan, motilium, imodium, gaviscon (maagontsteking)zakdoekenmini-deoparfumstaaltjeplakkers
Niet meteen survival, maar vergeet zeker ook niet je identiteitskaart! Staat ook nog op mijn lijstje: extra haarspeldjeslabelloinstanet doekjes voor brilwattenstaafjes en eventueel ontschminker voor wanneer mijn mascara wat zou uitlopen (you never know)nagelvijltjeiPod met alle muziek die we voorzien hebben, als backup en verder ook wat de anderen hierboven vermeld hebben. Spannend zeg, nog 3 dagen en 14 uren! Hopelijk heb je verder alles goed onder controle! Groetjes,Hanne
Bij mij zit er in: - zakdoekjes - lipgloss - mascara en oogpotlood + wattenstaafjes om uitlopers te vermijden - klein busje haarlak en extra speldjes - kleine portefeuille met pas en contant geld just in case - dafalgan + motilium (better safe than sorry) - naald en draad ( en vingers kruisen dat we die niet moeten bovenhalen..) En dat zal het zowat zijn. Geniet er nog van! Het zal er rap zijn :-)
misschien ook geen slecht idee om een zakspiegeltje erin te steken voor het geval er geen grote spiegel aanwezig zal zijn?
ik heb die dag enkel iets tegen de hoofdpijn nodig gehad. EN Veiligheidsspelden: bleek dat de lintjes die in mijn kleed zouden moeten zitten om het omhoog te binden om te dansen maar aan 1 kant aanwezig waren. Dus met de veiligheidsspeld omhoog gebonden.
ohh neen, goed dat je dat hier plaatst, er waren dingen die ik helemaal zou vergeten en bij mij staat er ook nog 3d en 10u op de teller. Denk je nog zo aan van die dingen die last minute moeten gebeuren wat ik zou kunnen vergeten? Hoe is het met de zenuwen? Ik krijg er omdat iedereen begint te vragen van 'en nog geen zenuwen?'
IdentiteitskaartExtra speldjesPleistersNaald en draadMake-upHaarlakDeoParfum (staaltje)ReisapotheekjeWaterKoekje (tegen de appelflauwte)Kauwgum/muntjeZakdoekjeReserve schoentjesDunne tissue (uit van die kleenexdozen) om te deppen op je make-up zodat je die niet wegveegt maar wel de blinkende stukken terug matter maakt (kan je ook speciale doekjes voor kopen in de parfumerie maar dit werkt ook)
Hoi Sharon Ik heb op het net een handige lijst gevonden, die ik wel zal volgen denk ik. Als je me je emailadres geeft, dan stuur ik die wel even door! Groetjes Ine
deo rexona roller maximum protect 24 uur!!!een aanrader...wel rond de 8 euro maar top!!ik had alles in de buurt,make up,deo,parfum,haarlak enz... en behalve lippenstift en in de late uurtjes mijn (op kleed afgestemde)all stars heb ik NIKS gebruikt!!je denkt daar niet aan,echt waar...zelfs de deo niet...want geloof me,die is echt super!!
Hey merciekes :)! Misschien toch dien Deo nog gaan halen dan :)! Groetekes Sharon