Nu Online
Momenteel zijn er 329 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

survival kit

16-8-2011 9:32:18
Hallo allemaal,

Wat steken jullie in jullie survival kit voor de dag zelf? Wat heb je zeker nodig? Ik denk aan deo, misschien reuk en lippengloss om bij te stiften...
Laten jullie weten wat jullie er allemaal insteken, zodat ik zeker niets vergeet?

Nog 3 dagen en 14 uren!!!

Dankjewel
Groetjes
Sharon

Sharon
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 956

Chloë
3-9-2011
 Meld misbruik16-8-2011 9:37:29

Ik volg alvast mee :)
Ik denk zelf nog aan zakdoekjes en Compeedstift en plakkers eventueel...

tima
8-9-2012
 Meld misbruik16-8-2011 9:44:38

naald en draad , veiligheidspeld , pleisters of zo compeed voor je voeten , klein spuitflesje met kledijreiniger , motilium en imodium instant , dafalgan , een druivesuikertje of koekje moest er wat flauwte intreden , klein kammetje , deo , lipglos thats it denk ik

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik16-8-2011 9:46:50

ik had meer een medicijnen survival kit omdat ik gemakkelijk last heb van hoofdpijn enzo dus:
dafalgan, motilium, imodium, gaviscon (maagontsteking)
zakdoeken
mini-deo
parfumstaaltje
plakkers

Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik16-8-2011 9:53:09

Niet meteen survival, maar vergeet zeker ook niet je identiteitskaart!
Staat ook nog op mijn lijstje:
extra haarspeldjes
labello
instanet doekjes voor bril
wattenstaafjes en eventueel ontschminker voor wanneer mijn mascara wat zou uitlopen (you never know)
nagelvijltje
iPod met alle muziek die we voorzien hebben, als backup
en verder ook wat de anderen hierboven vermeld hebben.

Spannend zeg, nog 3 dagen en 14 uren! Hopelijk heb je verder alles goed onder controle!

Groetjes,
Hanne

Katrien
26-8-2011
 Meld misbruik16-8-2011 10:29:29

Bij mij zit er in:
- zakdoekjes
- lipgloss
- mascara en oogpotlood + wattenstaafjes om uitlopers te vermijden
- klein busje haarlak en extra speldjes
- kleine portefeuille met pas en contant geld just in case
- dafalgan + motilium (better safe than sorry)
- naald en draad ( en vingers kruisen dat we die niet moeten bovenhalen..)

En dat zal het zowat zijn.
Geniet er nog van! Het zal er rap zijn :-)

ine
3-9-2011
 Meld misbruik16-8-2011 11:12:48

misschien ook geen slecht idee om een zakspiegeltje erin te steken voor het geval er geen grote spiegel aanwezig zal zijn?

suzy
6-8-2011
 Meld misbruik16-8-2011 11:15:00

ik heb die dag enkel iets tegen de hoofdpijn nodig gehad.
EN Veiligheidsspelden: bleek dat de lintjes die in mijn kleed zouden moeten zitten om het omhoog te binden om te dansen maar aan 1 kant aanwezig waren. Dus met de veiligheidsspeld omhoog gebonden.

Nele
20-8-2011
 Meld misbruik16-8-2011 13:12:22

ohh neen, goed dat je dat hier plaatst, er waren dingen die ik helemaal zou vergeten en bij mij staat er ook nog 3d en 10u op de teller.

Denk je nog zo aan van die dingen die last minute moeten gebeuren wat ik zou kunnen vergeten?

Hoe is het met de zenuwen?

Ik krijg er omdat iedereen begint te vragen van 'en nog geen zenuwen?'

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik16-8-2011 14:14:10

Identiteitskaart
Extra speldjes
Pleisters
Naald en draad
Make-up
Haarlak
Deo
Parfum (staaltje)
Reisapotheekje
Water
Koekje (tegen de appelflauwte)
Kauwgum/muntje
Zakdoekje
Reserve schoentjes
Dunne tissue (uit van die kleenexdozen) om te deppen op je make-up zodat je die niet wegveegt maar wel de blinkende stukken terug matter maakt (kan je ook speciale doekjes voor kopen in de parfumerie maar dit werkt ook)

Ine
26-5-2012
 Meld misbruik16-8-2011 18:32:29

Hoi Sharon

Ik heb op het net een handige lijst gevonden, die ik wel zal volgen denk ik. Als je me je emailadres geeft, dan stuur ik die wel even door!

Groetjes
Ine

ann
2-7-2011
 Meld misbruik16-8-2011 19:21:49

deo rexona roller maximum protect 24 uur!!!een aanrader...wel rond de 8 euro maar top!!ik had alles in de buurt,make up,deo,parfum,haarlak enz... en behalve lippenstift en in de late uurtjes mijn (op kleed afgestemde)all stars heb ik NIKS gebruikt!!
je denkt daar niet aan,echt waar...zelfs de deo niet...want geloof me,die is echt super!!

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik17-8-2011 9:45:03

Hey merciekes :)! Misschien toch dien Deo nog gaan halen dan :)!

Groetekes
Sharon

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...