Terug naar overzicht
hey Monica Wij hebben onze ringen laten maken bij Fede di Oro in Izegem. Al veel tevreden bruidjes hier op het forum van deze juwelier :-) Ik heb 2 ringen van mijn grootmoeder en 10 briljanten van mijn moeder in mijn ring laten verwerken (wat de prijs wel drukte). Veel keuze, je kan alles laten aanpassen zoals je zelf wil, oud goud meebrengen kan, goede prijs, goede service... groetjes Joyce
Wij hebben gekozen om ons "ontwerp" te laten uitwerken door Ilse Verbruggen uit Herenthout en zijn heel tevreden http://www.ilseverbruggen.be/
Hoi Monica Wij hebben ervoor gekozen om onze ringen echt te laten maken bij een juweel ontwerpster. Ik weet niet van waar je bent maar de onze is van Zulte. Ilse Callerwaert. Zij heeft onze trouwringen in zilver gemaakt. De mijne met 6 stenen, mijn toekomstige zonder. Indien meer info gewenst, geef gerust een prive bericht. Groetjes,DnA
Weet je toevallig als het oud goud er effectief inzit?Of als ander goud krijgt in de plaats van het goud dat je krijgt?Want vandaag zijn we bij Kris Baele langs geweest in die wist me te zeggen dat het goud naar een speciale smelterij wordt gestuurd en dat je houd niet kan worden herbruikt omdat het eerst moet gezuiverd worden etc.'k Begrijp wel niet wat er dan gebeurd als je bij sommige juweliers ziet dat er oud juwelen een worden herwerkt :s .Iemand ook zoiets gehoord?