Nu Online
Momenteel zijn er 659 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen

16-8-2011 11:59:37
Hallokes!
Ik ben op zoek naar iemand dat onze ringen kan maken.
Weten jullie iemand die ringen maakt maar ook eventueel 1tje kan verwerken in mijn trouwring?
Zo heb ik een ring die ik zou willen gebruiken maar wel zou willen verwerken in een nieuwe trouwring.
Weten jullie iemand die dit doet maar ook betrouwbaar is?
Want hoe weet je zeker of ze uw ring wel gebruiken?
En wat zijn zoal de prijzen voor ringen te laten maken,want we willen graag een speciale ring maar ook eentje dat voor altijd meegaat.

Alvast bedankt voor jullie reactie's! ;-)

Monica
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 755

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik16-8-2011 12:06:02

hey Monica

Wij hebben onze ringen laten maken bij Fede di Oro in Izegem.

Al veel tevreden bruidjes hier op het forum van deze juwelier :-)

Ik heb 2 ringen van mijn grootmoeder en 10 briljanten van mijn moeder in mijn ring laten verwerken (wat de prijs wel drukte).

Veel keuze, je kan alles laten aanpassen zoals je zelf wil, oud goud meebrengen kan, goede prijs, goede service...

groetjes
Joyce

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik16-8-2011 13:31:14

Wij hebben gekozen om ons "ontwerp" te laten uitwerken door Ilse Verbruggen uit Herenthout en zijn heel tevreden
http://www.ilseverbruggen.be/

Annelore
27-8-2011
 Meld misbruik16-8-2011 18:14:17

Hoi Monica

Wij hebben ervoor gekozen om onze ringen echt te laten maken bij een juweel ontwerpster. Ik weet niet van waar je bent maar de onze is van Zulte. Ilse Callerwaert.
Zij heeft onze trouwringen in zilver gemaakt. De mijne met 6 stenen, mijn toekomstige zonder.
Indien meer info gewenst, geef gerust een prive bericht.

Groetjes,
DnA

Rütger
28-7-2012
 Meld misbruik16-8-2011 20:51:21

Weet je toevallig als het oud goud er effectief inzit?
Of als ander goud krijgt in de plaats van het goud dat je krijgt?
Want vandaag zijn we bij Kris Baele langs geweest in die wist me te zeggen dat het goud naar een speciale smelterij wordt gestuurd en dat je houd niet kan worden herbruikt omdat het eerst moet gezuiverd worden etc.
'k Begrijp wel niet wat er dan gebeurd als je bij sommige juweliers ziet dat er oud juwelen een worden herwerkt :s .
Iemand ook zoiets gehoord?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...