Terug naar overzicht
Wij kiezen ook voor de winkelkar muntjes :-) wij geven aan alle gasten 1 stuk... (per koppel dus zelfs 2) Iedereen heeft graag een aandenken aan jullie dag...
Bij ons kregen alle gasten van het avondfeest, receptie, mensen die aan ons gedacht hebben die dag, een kaartje verstuurden, aanwezig waren op de kerkdienst... een foto van ons. De avondfeestgasten kregen ook elk een bedankje op hun bord. met hun naamkaartje aan. Dus konden ze dienen als naamkaartjes voor de tafels.
Wij geven iedereen iets! Tenslotte dragen zij allemaal bij tot een mooie dag en geeft iedereen een cadeautje; of het nu avondfeest is of mensen die naar de receptie komen of verre kennissen die een bloemetje afgeven ofzoiets.
Helemaal eens met Sofie! Zij verdienen allemaal een dikke 'dankjewel'! ;-)
Jep, jullie hebben helemaal gelijk! Ik had van vriendenen gehoord dat zij enkel bedankjes voorzagen voor de avondgasten. Dat leek me nu zo raar en tamelijk onbeleefd zelfs, vandaar even deze kleine vraag. Dank jullie wel!
Hey, waar bestel je die ? Nathalie
Leuk idee! Ik zou ook iedereen bedanken.
Alle eer voor het idee naar Suzy, ook iemand die actief is op dit forum en reeds getrouwd is. Wij gaan ze bestellen bij de Nederlandse firma Looland.
Hey Lindsy, Mercikes voor de eer ik had ze ook besteld bij Looland en niks dan lof over die firma!!!
Haha Suzy, graag gedaan, de waarheid mag gezegd worden niewaar!
Hey Lindsy, Ik weet niet of ik het al vermeld had maar wij nemen de winkelwagenmuntjes enkel voor de mensen van het avondfeest (wel 1 per persoon) :-). Voor de mensen van de receptie en diegenen die niet komen maar wel een kadotje sturen voorzien we een foto die we achteraf opsturen. Die mensen verdienen inderdaad ook een bedankje maar wij vonden het niet praktisch om die mensen ook zo'n winkelwagenmuntje te bezorgen. Op de receptie ben je immers voortdurend met mensen aan het babbelen en sta je ook een groot deel van de tijd in een erehaag, dus als je dan voordurend naar de mand moet lopen om een bedankje, lijkt mij dat niet echt praktisch. Daarnaast zijn er misschien mensen die wel iets geven maar niet kunnen komen en hen zo'n winkelwagenmuntje bezorgen wordt dan helemaal moeilijk... Vandaar de foto via de post achteraf, zo bereiken we iedereen ;-). Groetjes!
Hoi, wij zouden ook voor die winkelwagenmuntjes gaan! Met dank aan Suzy. Nu was mijn vraag hoe jullie die gaan uitdelen. Steken jullie die in een doosje ofzo? En dan op elk bord een doosje plaatsen? Had al gedacht aan een vaas maar ben bang dat er weinig mensen een muntje mee naar huis gaan nemen?
Ik denk dat er volgend jaar veel gasten zullen zijn die met zo'n winkelwagenmuntje naar huis gaan gaan, wij hebben deze ook genomen dankzij Suzy! Super leuk idee en niet duur ;-) Bedankt Suzy voor het leuke ideetje!