Terug naar overzicht
hey Sofie Ik heb zelf geen ervaring met het online kopen van trouwkleedjes, maar hou er rekening mee dat elk kleed sowieso moet aangepast worden en dat dit in bruidszaken door professionele naaisters wordt gedaan (ik kan me niet voorstellen dat elke naaister dit zo maar kan).Een kleed kan op een foto trouwens heel anders zijn dan wanneer je het aanhebt. Zowel in positieve als in negatieve zin.Het zijn maar tips, zie maar wat je ermee doet :-) groetjesJoyce
Ik zou je inderdaad ook aanraden om toch op zijn minst een gelijkaardige jurk in het echt te passen. de kleedjes waarvan ik op voorhand dacht wauw, die stonden me toch niet zo goed in het echt (niet zo goed als diegene die het uiteindelijk is geworden). Het is echt heel moeilijk om dat in te schatten of het je gaat staan. Zoek zeker ook referenties van die site op, wat betreft service, ruilmogelijkheden, garantie bij aankomst, etc. Je wilt je niet inlaten met een louche site he :-) Ook verzendkosten zijn uiteraard belangrijk om rekening mee te houden, maar daaar zul je zelf ook al wel op gekomen zijn ;-)
PS. probeer ook uit te pluizen of het echte zijn of goede namaak, kwestie van -excuus voor mijn taalgebruik- geen brol 'made in China' te krijgen....
Bedankt voor de tips dames. Ik was idd wel van plan om wat jurken te gaan passen. Ik zou ook niet blindelings iets kopen. Het jammere is dat er geen specifieke winkel van Maggie Sottero is. Een aantal winkels hebben een (beperkt) aanbod.... Want ik vind dat merk echt wel super. Het is meer voor wat jij in je ps schreef Emily dat ik naar referenties op zoek ben... xxx
Hey Mijn kleed (Maggie Sottero Elouise Royal) komt van bij Pierre Yves te Aalst Hier hebben ze echt heeeel veel van Maggie S en ik ben er supertevreden over. Ik zou inderdaad opletten met het internet, kan me moeilijk voorstellen dat je een echte jurk van Maggie S hebt voor 250€, ik denk dat je er eerder een nulletje mag bijzetten.