Terug naar overzicht
Hey An, ik ben ook zo'n letterlijke denkster :o) Word je niet altijd in dank afgenomen hé ;o) Bij ons is het net hetzelfde: onze genodigden moeten pas iets laten weten voor 10 september, maar veel familie en vrienden van mijn ouders hebben al bevestigd. Van dichte vrienden hebben we vaak nog niets gehoord! Raar, maar goed, ik hoop dat we ze niet allemaal gaan moeten opbellen. Veel plezier en succes met de tafel indeling! Groetjes,Hanne
Veel mensen denken "je weet toch dat we er bij zullen zijn..."
Pffff, zo lastig hé.... Doei Sharon
wij hadden 12/8 als limiet, maar tijdens het lang weekend kregen we wel nog een heleboel bevestigingen waardoor we op 15/8 op 6 koppels na iedereen gehoord hadden. 1 nicht, 1 neef, en 2 koppels vrienden. Verder nog 2 koppels waarvan we al op voorhand wisten dat ze niet zouden kunnen komen wegens respectievelijk op vakantie en op seminarie in het buitenland. vond dat nog supergoed meevallen en had dat helemaal niet verwacht !
Wat je er wel aan over houdt, is dat je zelf NOOIT meer té laat zal reageren op een huwelijksuitnodiging... Wij kregen er onlangs ééntje van vrienden in de bus, en ik heb de dag erop meteen een mailtje gestuurd om te laten weten dat we aanwezig zullen zijn... En in de hoop dat iedereen toch ooit dé "perfecte" levensgezel mag vinden, zullen ze later dan zelf wel beseffen dat je best tijdig antwoordt op een uitnodiging :)Groetjes en nog veel voorbereidingsplezier!