Terug naar overzicht
Hoe vaker ik zo een filmpjes zie, hoe meer ik verlang naar mijn eigen grote dag! Prachtig gedaan!Veel succes nog in de toekomst.
nog gefeliciteerd en wat zagen jullie er gelukkig uit en net als Stephanie zie ik verlang ook naar onze dag als ik het zo zie francis
Dikke proficiat. Jullie zien er ontzettend verliefd uit en dat is altijd leuk en emotioneel om te zien. Heel leuk filmpje!
eerst en vooral kom ik jullie ne dikke proficiat toewensen,was een heel mooi filmpje ,jullie straalde echt wel hoor en je jurk was heel mooi ik wens jullie nog heel veel geluk samen en geniet er nog maar van grtz nanske
Oh zo mooi, dikke proficiat! Groetjes
wauw! proficiat!!!
Hey, Ja is echt de maks hé zo beelden!! Echt super leuke herinnering voor later. Is toch nog anders dan foto's echt super. Veel veel geluk samen Groetjes Ellen
Heel mooi hoor:-) Jullie straalden en ik kan goed geloven dat je niet genoeg krijgt van naar dat filmpje te kijken. ik vond het zo tof gedaan dat ik meteen alle filmpjes heb bekeken een hele dikke proficiat alvast en heel veel geluk samen. groetjes
proficiat hoor, jullie zien er zo verliefd uit!