Terug naar overzicht
hey gefeliciteerd met jullie huwelijk plane wij hebben een tuinfeest gegeven en toen onze verloving bekent gemaakt dat was ongeveer 1 maand na dat ik gevraagd ben . \ mvg francis
Wij hebben de naaste familieleden uitgenodigd voor een glaasje bubbels en een hapje/stukje taart. De vrienden hebben we sporadisch op de hoogte gebracht als we hen zagen.
Wij deden dat niet... Wel hadden we op voorhand al een etentje met de suite, dus dat kan je hiermee wel een beetje vergelijken...
Heylah, wij gaan op 2 verschillende dagen trouwen. Dus wet is de 20ste april en kerk is 2de juni. En de wettelijk trouw wordt bij ons on Italië "de verloving" genoemd dus wij gaan die traditie dan ook voortzetten! Dan nodigen we onze getuigen uit, de ouders en zussen natuurlijk... en dan de meters en peters, en enkele onkels en tantes... en ik denk dat we dan gewoon een BBQ gaan doen! Dat we gaan trouwen dat weet idereen al dat is héél snel de ronde gaan doen in de familie, dus wij hoeven niemand meer op de hoogte te brengen ze moeten enkel wachten op de uitnodiging! hihi
Hallo, Ik werd 27 juni ten huwelijk gevraagd en vrijdag 2 september is ons verlovingsfeest. Wij zien dit eerder als een groots feest en willen dit met onze vrienden vieren. Onze naaste familie en vrienden worden erop uitgenodigd. We hebben hier geen zaal voor gehuurd maar dit gaat gewoon thuis door. Er zijn 100 gasten uitgenodigd waardoor onze tuin ook (voorzien van tenten) ter beschikking wordt gesteld. Het moet een gezellige avond worden met kleine hapjes en drank. Alvast veel succes met de verdere plannen!
wij hadden een bbq geregeld voor mijn verjaardag,een week na mijn verjaardag,want op mijn dagje zaten we in egypte en hier werd ik ten huwelijk gevraagdop de bbq hebben we onze verloving dan aangekondigd!!en het was direct feest natuurlijk!!!