Nu Online
Momenteel zijn er 583 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

website trouwuitnodigingen

17-8-2011 7:28:42
Hallo,

ik zou volgens mijn planning deze maand een idee moeten hebben welk type trouwuitnodigingen we gaan gebruiken.

Ik heb echter geen zin ( noch tijd) om al de drukkers af te rijden voor voorbeeldboeken.

Weten jullie misschien enkele websites waar je recente voorbeeldjes kan zien?

T gaat hem niet over de inhoud maar enkel over de uitnodiging op zich.

Alvast bedankt!

Sofie

sofie
21-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1149

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik17-8-2011 8:13:31

Hallo,

http://huwelijk.mercard.be/ hierop vind je de boeken en voorbeelden die je ook bij de drukker kan vinden.

groetjes
Stephanie

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-8-2011 10:30:19

Idd, mercard en burocard (intercard). Daar kan je trouwens ook staaltjes aanvragen van je favoriete ontwerpje! Handig, want zo zie je het eens in het echt. Alleen staan er geen prijzen bij de kaartjes, dacht ik... En mijn favo was uiteindelijk het duurste, natuurlijk... :s

Je kan ook eens bij AVA langsgaan: daar liggen massa's boeken met voorbeeldkaartjes die je geheel vrijblijvend mag inkijken. Ook vind je dan meteen de prijzen. De prijzen van die kaartjes zijn standaard (dus overal hetzelfde) alleen de drukkosten zijn overal anders! Dus goed bevragen! Zo rekende de drukker drukkosten aan per kaart en bij AVA 1 vaste prijs (wat ook goedkoper bleek). Ook betaal je bij AVA geen meerkost voor het drukken in kleureninkt.

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik17-8-2011 10:52:45

heylah gelijk Véronique en Stephanie al hebben geschreven Mercard en Buromac... ik heb bij Buromac al enkele staaltjes aangevraagd ,want op pc en in het echt zien is toch wel een groot verschil Tot nu toe is er ééntje die er echt uitspringt en denk dat we die ook gaan nemen...

Of je hebt natuurlijk ook vistaprint, daar heb je massa's uitnodigingen! Heb er enkele maanden geleden uitnodigingen laten maken voor mijn schoonmama haar 50ste verjaardag! En ze was er super tevreden mee. Natuurlijk heeft iedereen een andere smaak hé. Dusja kzou zeggen kijk al maar eens op deze sites en dan kan je nog beslissen wat dat je juist wilt hé

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info