Terug naar overzicht
Hallo, http://huwelijk.mercard.be/ hierop vind je de boeken en voorbeelden die je ook bij de drukker kan vinden. groetjes Stephanie
Idd, mercard en burocard (intercard). Daar kan je trouwens ook staaltjes aanvragen van je favoriete ontwerpje! Handig, want zo zie je het eens in het echt. Alleen staan er geen prijzen bij de kaartjes, dacht ik... En mijn favo was uiteindelijk het duurste, natuurlijk... :s Je kan ook eens bij AVA langsgaan: daar liggen massa's boeken met voorbeeldkaartjes die je geheel vrijblijvend mag inkijken. Ook vind je dan meteen de prijzen. De prijzen van die kaartjes zijn standaard (dus overal hetzelfde) alleen de drukkosten zijn overal anders! Dus goed bevragen! Zo rekende de drukker drukkosten aan per kaart en bij AVA 1 vaste prijs (wat ook goedkoper bleek). Ook betaal je bij AVA geen meerkost voor het drukken in kleureninkt.
heylah gelijk Véronique en Stephanie al hebben geschreven Mercard en Buromac... ik heb bij Buromac al enkele staaltjes aangevraagd ,want op pc en in het echt zien is toch wel een groot verschil Tot nu toe is er ééntje die er echt uitspringt en denk dat we die ook gaan nemen... Of je hebt natuurlijk ook vistaprint, daar heb je massa's uitnodigingen! Heb er enkele maanden geleden uitnodigingen laten maken voor mijn schoonmama haar 50ste verjaardag! En ze was er super tevreden mee. Natuurlijk heeft iedereen een andere smaak hé. Dusja kzou zeggen kijk al maar eens op deze sites en dan kan je nog beslissen wat dat je juist wilt hé