Terug naar overzicht
Ik zou daar toch nog een glaasje cava bijgeven Als je een toast dan wilt uitbrengen vind ik het raar om dat met een kopje koffie te doen en daarbij, jullie trouwen maar 1 keer, dus cava in overvloed kan eventjes geen kwaad dan! grtjs
Ja ik zou ook gewoon voor cava gaan inderdaad. Toasten met een bakje koffie is wel wat apart Wij gaan wellicht ook cava schenken na het trouwen in het gemeentehuis; in de bus; als we naar de feestzaal rijden. En aan de feestzaal zelf hebben we weer cava. Maar wij doen 's morgens; als we samen komen voor we naar het gemeentehuis gaan; dan alleen koffie/thee aanbieden.
Er kan nooit genoeg cava zijn naar mijn mening :)
Je kan er bv ook bij een receptie een coctail aan toevoegen of bv van de cave een kir royal maken
Wij hadden voor het gemeentehuis ook broodjes enz voorzien en we hadden gedacht dat de mensen meer voor koffie en wijn gingen gaan en wat bleek? We hadden niet genoeg cava voorzien... Dus op die dag mag je gewoon verwachten dat mensen cava willen drinken... Gelukkig heeft mijn stiefpa een uitgebreide kelder
Ik zou ook voor cava en fruitsap gaan. Desnoods voorzie je eens een ander soort fruitsap, dan kunnen de mensen die hun buik al vol hebben van de cava en 'gewone' fruitsap eens afwisselen. Zo hadden wij op onze receptie voor het avondfeest ook een appelkers-fruitsap. Dat was héél verfrissend!
Bedankt voor jullie reacties! Idd bij een toast hoort het er natuurlijk bij...Zijn er van jullie die dan smorgens de cava zouden laten vallen? We komen om 11 uur samen bij ons thuis en vertrekken om tien voor 12 naar het gemeentehuis.
Zeker niet doen :P Bij ons kwamen we om 10u30 samen en de mensen vroegen gewoon zelf naar een glaasje cava... Ik zou gewoon op alles voorzien zijn. Zeg dat er cava is, maar ook koffie, fruitsap of iets fris. :)
Wij doen het 's morgens dus niet. Maar wij trouwen ook in NL hé en de gebruiken zijn hier wel wat anders! Hier is het doodnormaal om 's morgens iets niet-alcoholisch aan te bieden en pas nadat de trouw geweest is, het te 'vieren'.
i loooooove bubbels dus wij serveren ze ook om 11hr als de suite komt, bij de lunch, receptie en avondfeest. zoals nathalie zegt : er kan nooit genoeg cava zijn !!!
Ik zou daar wat mee oppassen. Je zal misschien al iets wat minder 'substantieel' eten om niet te opgeblazen te zijn, en daar nog minstens drie glaasjes cava bij? Aangeschoten zijn is leuk, maar ik vind dat je, als je zelf een feest organiseert, wel met je hoofd erbij moet blijven. Maar da's mijn mening :P
Hihi ok nooit genoeg cava is wat ik zal onthouden ;) Thx.Mensen die er geen zin in hebben, hebben altijd een alternatief hé!