Terug naar overzicht
Hey Sara, misschien is dit een ideetje - een wasmand - plastiek "plooibakken" die je gebruikt om te gaan winkelen Tot zo ver mijn inspiratie Nog veel succes! grts Lotte
Ik denk ook aan plooibakken of kartonnen dozen die niet te hoog zijn.
Taartdozen, kan je kopen in de Ava? Die kan je dan proper stapelen eventueel in een grotere plooibak. (Hebben ze in hoogte 5cm en 8cm, als ik me goed herinner).
paar onhoge kartonnen dozen, eventueel zelfde formaat zodat je ze eens ter plaatse kan stapelen. gewoon naar colruyt stappen en uit het karretje plukken. op lage onhoge dozen. vooral geen mand nemen, ik spreek uit ervaring ;o)
@Véronique: Dat was dus idd mijn probleem, een kartonnen doos die te hoog is wordt dus veel minder stevig als je er maar een bodem potjes in kan zetten... Waardoor je ze dus niet meer kan opnemen. Maar de plooibakken vind ik een goed plan! Nu snel snel op zoek naar plooibakken.. In den blokker of zo zullen ze dat toch wel hebben denk ik hé? Thx voor de tip meiden!
sja, ik ging ook zeggen plooibakken, en plaats er dan een kartonnen doosje omgekeerd op, dan zijn je wasspeldjes niet beschadigd en kan je toch nog een tweede laag stapelen. Veel inpaksucces alvast!
Prooibakken die veel gewicht kunnen dragen kan je vinden bij Colruyt Het idee van de omgekeerde door voor een 2de rij is, volgens mij, een prachtig idee van Lies
Bij leen bakker kan je ze ook vinden, maar ik kan niet zeggen of ze stevig in elkaar zitten. Die van mij komt van de Colruyt (of Okay) http://www.leenbakker.be/nl/producten/opbergen/opbergen_overig/vouwkrat_32_liter.aspx grts Lotte
ik weet niet of het het seizoen is maar van die bakken waar je kerstballen in doet met van die verdelingen? Of zelf van die verdelingen make, is niet zo moeilijk en in hobby winkels kan je grote vellen knutselkarton heel goedkoop krijgen
al eens gedacht aan bananendozen, zijn tamelijk heel stevig, heb die ook gebruikt en bij mij was alles heel aangekomen
Goh, als je alle comments hier leest zijn wij toch eigenlijk zeer praktische mensen, samen geraken we er altijd uit
wij hadden dat in een klapbak vervoerd.
Mijn schoonmoeder heeft nog 4 plooiboxen liggen... Ik ga ze morgen halen. Thx voor de tips!