TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
31-7-2009
|
17-8-2011 13:34:21
Onthou dat die 'solden' (enkel in de zomerperiode, dus voordat de nieuwe collectie uitkomt) enkel geldig is op de pasmodellen! Ze bestellen dus géén nieuwe jurk voor jou, maar je moet de pasjurk nemen die in de winkel aanwezig is. Weet dan ook dat deze al meerdere keren is vastgespeld voor bruidjes, al ettelijke keren is aan- en uitgetrokken,... Logisch dus dat men hier kortingen op geeft. Ook is er van elk modelletje veelal maar 1 of 2 maten aanwezig. Je zal dus niet zomaar alles kunnen kiezen. Dit zijn dan ook jurken die de winkels niet meer kunnen nabestellen bij de fabrikanten, dus kleedjes van de collectie 2010 of vroeger. De collectie 2011 kan men nog steeds bijbestellen, ook in 2012. Een collectie blijft altijd 2 jaar hangen in de winkel.
|
|
Hanne
1-10-2011
|
17-8-2011 13:45:35
Dag Karo, als je nu al tijd hebt hiervoor, dan zou ik niet wachten tot februari om te beginnen kijken voor een bruidsjurk. Zoals je ziet trouw ik op 1 oktober. Ik heb vorig jaar in december mijn jurk besteld, en dat vonden ze "mooi op tijd". Bij sommige ontwerpers duurt het natuurlijk langer dan bij andere, maar waarom jezelf beperken in je keuze als je nu al weet dat je dan gaat trouwen? Er zijn ook jurken voor alle budgetten... Door net voldoende op voorhand te gaan, denk ik dat je genoeg tijd kan spenderen om een mooie jurk te vinden binnen jouw budget. Je kan ook altijd een jurk die je mooi vindt laten namaken, er zijn nog bruiden die dat doen. Dat komt vaak een stuk goedkoper uit. Groetjes, Hanne
|
|
Tania
14-7-2012
|
17-8-2011 14:59:13
Karo
Ik ben in Juni bij Koonings in Nederland geweest en hier was 50 % korting op alle jurken van de vorige collectie wat naar mijn mening toch een groot bedrag is.
Sommige jurken gaan inderdaad al vaker gepast zijn maar niet zozeer afgespeld --> Afspelden doen ze meestal pas als je zegt ik wil deze jurk, anders gaan ze de jurk met grode knijpers vastspelden zodat ze de jurk niet beschadigen maar dit zal natuurlijk ook van winkel tot winkel afhangen. En met de maat ga je inderdaad wat geluk moeten hebben.
Veel succes nog met je zoektocht!
Tania
|
|
julie
24-9-2011
|
17-8-2011 15:10:17
Kleine tip. Ga nu al kijken voor een kleed. Ik ben begin januari geweest en trouw eind september. Dus bijna 8 maanden op voorhand en ze vonden in de winkel dat ik laat was en dat het krap zou zijn om alles op tijd klaar te hebben. Er waren ook al veel modellen tussenuit.
|
|
Ann
18-8-2012
|
23-8-2011 18:30:20
Hoi, alvast proficiat met je mooie datum! Ik ben nu ook al aan het kijken voor een kleedje, in september-oktober is het perfect omdat dan de nieuwe collectie uit is en ook nog steeds de oude (2011). Ik heb wel al gemerkt dat ze niet veel kortingen geven. Kijk eens bij outlet, daar kun je de pasmodellen kopen! Veel succes!!!
|
|
Karo
18-8-2012
|
6-9-2011 12:19:55
Hey girls,
Thx voor alle goede info! Ik heb intussen de Pronovias (my favourite) collectie 2012 bekeken op de site en deze ziet er wonderbaarlijk nog beter uit dan de vorige! Dus ik denk dat ik binnenkort eens een afspraakje zal vastleggen!
Veel succes al al diegene die ook op zoek zijn naar hun jurk!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|