Terug naar overzicht
You've got mail! :))
Zelf stuur ik niet graag ons boekje door. Het is persoonlijk en je hebt veel meer voldoening als je de testen kan schrijven en vinden die op jullie van toepassing zijn. Google is your friend. Je kan verschillende voorbeelden vinden op die manier.
Dag Evelien, het is niet dat ik het zal kopieren, het is enkel om een beetje inzicht te krijgen voor de indeling van de viering. en wat inspiratie op te doen. maar ik zal zeker eens rond kijken op google!
Hoi Annelies, Vraag zeker eens bij je prieter welke indeling hij graag heeft. Wij hebben ons ook gebaseerd op deindeling van misboekjes van vrienden ed (zeker ook zien dat we hun teksten niet hergebruikten want dat zou genant zijn) en op enkele dingen had hij nog een paar opmerkingen. Volgens hem schoonheidsfoutjes (dus niet tekstueel ofzo) maar benamingen, titels, spaties ed verschillen blijkbaar een beetje van persoon tot persoon. Via je pastor kan je ook achterhalen hoe strikt hij de regeltjes neemt en hoe letterlijk de teksten uit de bijbel moeten komen. Meestal kan je via hem ook voorbeeldteksten bekomen. Groetjes en veel succes met de voorpret!!!
Ziezo, 't onze zit in je mailbox!