Terug naar overzicht
Hallo, ziet er wel een deftige zaal uit alsook de tuin, dat alleen al is niet zo simpel omgeving Gent naar het schijnt.Ik probeer dit item op te volgen en hopelijk krijg je veel respons. Succes verder,Patrick
Hey Els, wij zijn er ook geweest en hebben er uiteindelijk niet voor gekozen omdat het iets te ver was. Maar wij hebben er al verscheidene feestjes meegemaakt en het eten is altijd verzorgd en meer dan voldoende. Wat wel voor een extra kost zorgt is het surplus voor de kelners vanaf 24u, de stoelhoezen, forfait dat niet al te lang loopt, ... . Daardoor kwamen wij duurder uit dan bij andere feestzalen. Veel succes nog met de voorbereidingen!
Dag allemaal,hier ben ik weer. bedankt voor de reacties. intussen zijn we nog eens langsgeweest wanneer de tafels gedekt waren voor een feet en hebben een praatje gemaakt met de chef kok. Dit heeft ons overhaald. We zullen dus op 1 september 2012 ons trouwfeest in het Pauwkenshof vieren. Ik hou jullie op de hoogte.Geniet van jullie bruiloft binnenkort!!Els
Je bent er dus geweest.kan je wat info geven?Hoe is het geweest?
Dag allemaal,met nog een kleine maand te gaan, zijn we onze definitieve menu gaan kiezen in het Pauwkenshof.Zoals altijd is Sabine supervriendelijk, duidelijk en correct bij het overlopen van de keuzes en afspraken voor het feest en de receptie.We twijfelen alleen nog aan een repass of niet en zo ja, voor hoeveel mensen. We hebben er een goed gevoel bij. Je weet duidelijk wat er wel en niet in de prijs is inbegrepen. Nu maar hopen dat de factuur hetzelfde is, na ons feest.Iedereen nog succes met de voorbereidingenEls
Dag Els, hoe is het geweest? Groetjes