Terug naar overzicht
hey Cindy,en gij dus ni alleen :-)was het al maar zaterdag é...'t zal wel snel voorbij zijn want tegenwoordig vliegen de dagen.sebiet men kleed halen sé na 1.5 jaar voorbereiden is het al zo een stuk van men leven geworden dat ik het allemaal niet zo goed besef. 'k weet dat er iets op til is maar het dringt toch niet echt door, het is allemaal zo normaal geworden...grtjsHeidi
inderdaad ik besef het ook nog ni zo goed....
Hey,Bij ons is het ook zaterdag...Wordt echt spannend.Woensdag hebben we eerst onze schieting.Ik kijk er echt naar uit, maar het zal ook vlug voorbij zijn denk ik.Dus dames, geniet er ook ten volle van en hopelijk is het goed weer want dat ziet er nog niet zo goed uit hé.Groetjes, Zarah
Hey dames,ik duim alvast dat het een niet-te-vergeten dag zal worden!Bij ons nog 74 dagen... De tijd vliegt.Groetjes,Lieve
yip, ook voor ons.Hopelijk wordt het een goede dag wat het weer betreft. Voorlopig hou ik iedere keer mijn hart vast als ik een weerbericht zie of hoor. Maar ik denk dat het wel OK zal zijn, geen stralende zon, maar ook geen regen...Zopas mijn kleed gaan halen en ik zal zelf wel de hele dag stralen als een zonnetje!Veel succes iedereen, Katrien
Dag CindyGeniet nog van deze laatste week. Amai, tegen deze tijd volgende week zijt gij getrouwd!!! GroetjesVicky09.09.06
Hoi cindy, een prachtige dag toegewenst. Wij moeten nog even wachten, tot 15 september volgend jaar! Maar idd, de tijd gaat snel!!Groetjessarah 15/09/2007
geniet geniet geniet ervan!!het weer zal ook heel goed meevallen! het kan niet meer stukgroetjetsMieke