Nu Online
Momenteel zijn er 526 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

afspraak om the dress te zoeken - CHECK

17-8-2011 17:29:22
Beste bruidjes in spé,

Mijn afspraak om te passen is gemaakt!!
Woensdag 5 oktober bij Pierre-Yves in Aalst...
De dame aan de telefoon was zeer vriendelijk...benieuwd voor de dag zelf (nogal veel negatieve reacties al gelezen op het forum).
Waarom toch die keuze? Ze hebben alle merken die ik wil zien, passen en het is kortbij...
Ik kijk er heeeeeeeel erg naar uit!!!!

groetjes

Sandra

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 913

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik17-8-2011 18:18:32

Ik sluit me hier volledig bij aan! ;-)

Groetjes en veel pasplezier!

Evelien

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik17-8-2011 18:23:12

Dank u wel!!

groetjes

Sara
30-7-2011
 Meld misbruik17-8-2011 19:13:13

Ik ben heel tevreden van Pierre-Yves Aalst. Alles is daar zonder problemen verlopen en ik ben nog steeds gek op mijn jurk. Ze hebben me daar dus geholpen om de juiste keuze te maken!

Veel succes en geniet van het passen.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik17-8-2011 20:10:23

Ik heb er ook alle vertrouwen in!

Dank u...ik tel af!! Ik ga er super hard van genieten!!

groetjes

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik17-8-2011 20:28:53

Hou je me trouwens op de hoogte hoe het was?

Ik moet immers 3 dagen na jou gaan, de 8ste ;-).

Groetjes!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik17-8-2011 20:58:42

Ik had het al opgemerkt ;-)!! Ik zal zeker verslag uitbrengen, Evelien!

Spannend é...:-)!

groetjes

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik17-8-2011 21:00:58

Super, bedankt alvast hé!!

En ja, inderdaad spannend, vreselijk spannend zelfs! :-d

Groetjes!

Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik17-8-2011 21:22:47

Mijn kleed kwam ook van bij Pierre Yves en ik was hier super super tevreden van!
De dame met zwart haar die aan de kassa staat heeft een vies opzicht maar éénmaal je met haar praat is er echt supervriendelijk en ze zijn absoluut niet opdringerig!

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik17-8-2011 21:25:10

Hey,

Zeker doen zou ik zeggen!
Ze hebben prachtige kleren maar voor mij jammer genoeg niet het juiste.
En ik zou hoe dan ook liever een grotere afstand afleggen dan daar te kopen.

Pas op, ze zijn HEEL vriendelijk! Maar ipv dat ze u helpen een jurk te zoeken waar je u goed in voelt en dat bij je past, spreken ze je heel erg hard naar de mond.
Daarnaast vond ik ze heel opdringerig.

Toen ik zei dat ik er even over moest nadenken hebben ze me gepushd om voor de dag erna een afspraak te maken om terug te komen.
Zelf als mijn kleed er tussen had gezeten, ik zou nooit teruggegaan zijn.

Toch veel succes

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik18-8-2011 8:20:07

wat ik al gelezen heb over bruidswinkels, gelijke welke, hangt echt af van persoon tot persoon. Ik denk dat het veel uitmaakt hoe jij de verkoop ervaart en neem gwn iemand mee die eerlijk is en die zegt of het kleed al dan niet bij je past. Verkoopsters zullen snel geneigd zijn te zeggen dat je er goed uitziet, dat spreekt vanzelf, zij willen verkopen.
Bij mij was het van de eerste jurk raak en heb er ook geen enkele meer gepast en was blij met de omgang van de winkel, ben wel niet in Aalst geweest. Maar het viel me gewoon op dat er evenveel negatieve reacties zijn dan positieve.

geniet ervan

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik18-8-2011 8:48:40

Ik neem mijn beste vriendin mee (ook mijn getuige) en mijn mama en ik heb ze op voorhand al opgedragen om hun eerlijke mening te geven :-).

Ik ben zelf ook opgeleid tot kleur-en stijlconsulente dus ik weet zelf welk model goed en niet goed is voor mijn figuur...laat ze dus maar afkomen :-) I can handle it!
Maar ik ga er toch vooral van genieten hoor...
En inderdaad, iedereen ervaart het anders...maar ik blijf positief!
groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik18-8-2011 13:38:53

@ Evelien: ik ga trouwens ook bij Couture Ann in Aalst is langs denk ik! Die jurken van Miss Kelly - al gezien?? - oh...mooikes tussen é!!

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik31-8-2011 17:05:41

Dag Sandra, ondertussen las ik ook je nieuwe topic.
Ik had ook op dezelfde dag 's morgens een afspraak bij Pierre Yves en 's middags bij Couture Ann. Goed dat je die dag naar allebei gaat, dan heb je al een idee wat je wel en wat je niet wil. Ik besefte bv. dat ik steeds op zoek ging naar een gelijkaardig kleed als dat ene bij Pierre Yves. Maar die stijl hadden ze daar niet echt, dusja. Uiteindelijk ben ik teruggegaan bij Pierre Yves en heb ik het kleed gekocht. Bij Couture Ann wordt je echt supergoed behandeld! Heel vriendelijke dame! Ook bij Pierre Yves mocht ik echt niet klagen. Ik sluit me aan bij wat Sarah hierboven zegt
Toen het passen erop zat, dan waren ze idd een beetje opdringerig, maar dat zijn ze volgens mij overal wel een beetje, je kiest zelf hoe je daarop reageert. Als je beleefd maar kordaat zegt dat je even tijd nodig hebt, dan zullen ze wel stoppen. Ik heb dit gewoon genegeerd Ik zei dat we eerst een koffietje gingen drinken om eens goed na te denken! Ten slotte is het ook nog maar je eerste pas hé! Al mijn pasbeurten nadien, ben ik ook zeer goed behandeld. De vrouw van de eigenaar is een heel lieve! Ook de naaister die ik had! De laatste keer vroeg ik zelfs speciaal naar haar en kreeg ik haar ook
Veel plezier alleszins! Het is echt een supergevoel als je een eerste keer zo'n kleedje mag aandoen!
Groetjes Caro

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik31-8-2011 22:14:51

Hoi Caro,

Ik ben zeer benieuwd voor Pierre-Yves...ik weet welke collecties ik wil zien en passen dus loopt wel los! En als ze iet echt vriendelijk zijn, zal ik mijn kleed er niet kopen - immers genoeg bruidswinkels in België, nietwaar ;-)!
Ik had aan de telefoon al een heel goed gevoel bij Couture Ann en ben ook wel fan van Ladybird, een collectie die ze aanbieden.
Dus, ben gewoon heeeeeel benieuwd hoe het passen zal zijn!!

Bedankt voor je reactie!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info