TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
1-9-2012
|
17-8-2011 18:18:32
Ik sluit me hier volledig bij aan! ;-)
Groetjes en veel pasplezier!
Evelien
|
|
Sandra
7-9-2012
|
17-8-2011 18:23:12
Dank u wel!! groetjes
|
|
Sara
30-7-2011
|
17-8-2011 19:13:13
Ik ben heel tevreden van Pierre-Yves Aalst. Alles is daar zonder problemen verlopen en ik ben nog steeds gek op mijn jurk. Ze hebben me daar dus geholpen om de juiste keuze te maken! Veel succes en geniet van het passen.
|
|
Sandra
7-9-2012
|
17-8-2011 20:10:23
Ik heb er ook alle vertrouwen in! Dank u...ik tel af!! Ik ga er super hard van genieten!! groetjes
|
|
Evelien
1-9-2012
|
17-8-2011 20:28:53
Hou je me trouwens op de hoogte hoe het was?
Ik moet immers 3 dagen na jou gaan, de 8ste ;-).
Groetjes!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
17-8-2011 20:58:42
Ik had het al opgemerkt ;-)!! Ik zal zeker verslag uitbrengen, Evelien! Spannend é...:-)! groetjes
|
|
Evelien
1-9-2012
|
17-8-2011 21:00:58
Super, bedankt alvast hé!!
En ja, inderdaad spannend, vreselijk spannend zelfs! :-d
Groetjes!
|
|
Sarah
30-7-2011
|
17-8-2011 21:22:47
Mijn kleed kwam ook van bij Pierre Yves en ik was hier super super tevreden van!
De dame met zwart haar die aan de kassa staat heeft een vies opzicht maar éénmaal je met haar praat is er echt supervriendelijk en ze zijn absoluut niet opdringerig!
|
|
Stéphanie
1-6-2013
|
17-8-2011 21:25:10
Hey, Zeker doen zou ik zeggen! Ze hebben prachtige kleren maar voor mij jammer genoeg niet het juiste. En ik zou hoe dan ook liever een grotere afstand afleggen dan daar te kopen. Pas op, ze zijn HEEL vriendelijk! Maar ipv dat ze u helpen een jurk te zoeken waar je u goed in voelt en dat bij je past, spreken ze je heel erg hard naar de mond. Daarnaast vond ik ze heel opdringerig. Toen ik zei dat ik er even over moest nadenken hebben ze me gepushd om voor de dag erna een afspraak te maken om terug te komen. Zelf als mijn kleed er tussen had gezeten, ik zou nooit teruggegaan zijn. Toch veel succes
|
|
Caroline
12-5-2012
|
18-8-2011 8:20:07
wat ik al gelezen heb over bruidswinkels, gelijke welke, hangt echt af van persoon tot persoon. Ik denk dat het veel uitmaakt hoe jij de verkoop ervaart en neem gwn iemand mee die eerlijk is en die zegt of het kleed al dan niet bij je past. Verkoopsters zullen snel geneigd zijn te zeggen dat je er goed uitziet, dat spreekt vanzelf, zij willen verkopen. Bij mij was het van de eerste jurk raak en heb er ook geen enkele meer gepast en was blij met de omgang van de winkel, ben wel niet in Aalst geweest. Maar het viel me gewoon op dat er evenveel negatieve reacties zijn dan positieve. geniet ervan
|
|
Sandra
7-9-2012
|
18-8-2011 8:48:40
Ik neem mijn beste vriendin mee (ook mijn getuige) en mijn mama en ik heb ze op voorhand al opgedragen om hun eerlijke mening te geven :-).
Ik ben zelf ook opgeleid tot kleur-en stijlconsulente dus ik weet zelf welk model goed en niet goed is voor mijn figuur...laat ze dus maar afkomen :-) I can handle it! Maar ik ga er toch vooral van genieten hoor... En inderdaad, iedereen ervaart het anders...maar ik blijf positief! groetjes
|
|
Sandra
7-9-2012
|
18-8-2011 13:38:53
@ Evelien: ik ga trouwens ook bij Couture Ann in Aalst is langs denk ik! Die jurken van Miss Kelly - al gezien?? - oh...mooikes tussen é!!
|
|
Caro
1-10-2011
|
31-8-2011 17:05:41
Dag Sandra, ondertussen las ik ook je nieuwe topic.
Ik had ook op dezelfde dag 's morgens een afspraak bij Pierre Yves en 's middags bij Couture Ann. Goed dat je die dag naar allebei gaat, dan heb je al een idee wat je wel en wat je niet wil. Ik besefte bv. dat ik steeds op zoek ging naar een gelijkaardig kleed als dat ene bij Pierre Yves. Maar die stijl hadden ze daar niet echt, dusja. Uiteindelijk ben ik teruggegaan bij Pierre Yves en heb ik het kleed gekocht. Bij Couture Ann wordt je echt supergoed behandeld! Heel vriendelijke dame! Ook bij Pierre Yves mocht ik echt niet klagen. Ik sluit me aan bij wat Sarah hierboven zegt Toen het passen erop zat, dan waren ze idd een beetje opdringerig, maar dat zijn ze volgens mij overal wel een beetje, je kiest zelf hoe je daarop reageert. Als je beleefd maar kordaat zegt dat je even tijd nodig hebt, dan zullen ze wel stoppen. Ik heb dit gewoon genegeerd Ik zei dat we eerst een koffietje gingen drinken om eens goed na te denken! Ten slotte is het ook nog maar je eerste pas hé! Al mijn pasbeurten nadien, ben ik ook zeer goed behandeld. De vrouw van de eigenaar is een heel lieve! Ook de naaister die ik had! De laatste keer vroeg ik zelfs speciaal naar haar en kreeg ik haar ook Veel plezier alleszins! Het is echt een supergevoel als je een eerste keer zo'n kleedje mag aandoen! Groetjes Caro
|
|
Sandra
7-9-2012
|
31-8-2011 22:14:51
Hoi Caro,
Ik ben zeer benieuwd voor Pierre-Yves...ik weet welke collecties ik wil zien en passen dus loopt wel los! En als ze iet echt vriendelijk zijn, zal ik mijn kleed er niet kopen - immers genoeg bruidswinkels in België, nietwaar ;-)! Ik had aan de telefoon al een heel goed gevoel bij Couture Ann en ben ook wel fan van Ladybird, een collectie die ze aanbieden. Dus, ben gewoon heeeeeel benieuwd hoe het passen zal zijn!!
Bedankt voor je reactie!
groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|