Terug naar overzicht
Hey Jamie, misschien ben je hier iets mee?http://www.laserspiegel.nl/bestellen/graveren/fotolijst-met-gravureWij gaan of dit nemen, of nog verder zoeken naar houten kaders met gravureGroetjes Tabita
hejj tabita, dit is al zeer mooi en zal er zeker over nadenken, maar we zouden eventueel een grotere kader willen dat je kan ophangen en daar dan de rand van die kader later graveren mss is het wel mogelijk in het hout groetjes jamie x
Ik heb zelf zo'n kader en heb deze gevonden bij een "kaderwinkel" in Heist op den Berg, ik weet niet van welke regio je bent. Je kan echt alle formaten en kleuren kiezen in hout. Echt een aanrader!
Hejj nathalie.. wel ik heb nu ook eens naar zo'n kaderwinkel gebelt hier in brugge en die doen dat blijkbaar ook ik was het weer ver aan het zoeken .. maar ik heb ook contact opgenemen met een firma die enkel dingen graveerd en borduurd en die zouden dat ook willen doen voor ons en daar kan ik de kader kopen dat ik wil dus is het helemaal opgelost.. alvast bedankt voor je tip groetjes jamie x