Nu Online
Momenteel zijn er 284 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Update...

17-8-2011 19:34:27
Beste mede-bruidjes,

Ik ga hier nog eens een update posten hé... Het organiseren heeft een poosje stil gelegen maar we zijn terug in gang geschoten :) waar verlof toch allemaal niet goed voor is hé :)
Deze middag heb ik de traiteur vast gelegd en vrijdag mag ik bij de drukker de voorbeeldboeken halen voor de uitnodigingen...
De save-the-date-kaartjes zijn verzonden en de eerste reacties zijn positief :) driewerf hoera :)
Zaterdag ga ik met de mama en de zus nr wendy kellens kleedjes passen... :)
Gemeentehuis: check
De zaal: check
DJ: check
Traiteur: check
Fotograaf: check
Ja het verloopt vlotjes...
Straks nog eens een mail zenden nr naomi voor de make-up en het kapsel en dan kunnen we dat ook al als "done" aanduiden :)

Groetjes aan iedereen en nog veel plezier...

Tasch

natascha
19-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 830

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...