Terug naar overzicht
op een koele plaats zetten? In het slechste geval een plekje in de ijskast vrijmaken?en ook in een emmer water zetten. Misschien ook eens vragen aan de bloemenwinkel?
In een garage of berging zetten? Of misschien in de kelder? Denk dat dit de beste plaatsen zijn :-). Groetjes!
ik zou het net niet in water zetten... (mijn boeket mocht in de feestzaal zeker niet in water volgens mijn schoonmoeder die het heeft gemaakt) wel bvb zoals al gezegd in de koelkast of kelder vraag raad aan de bloemist, zij maken toch ook vaak bloemstukken op voorhand? groetjesJoyce
Ik leerde van mijn bloemist dat je bloemen langer mooi blijven als je ijsblokjes in het water doet samen met de voeding en dat helpt dus écht! Maar ik zou het ook navragen specifiek voor een bruidsboeket, zodat het zeker niet heel de dag zit te druppen op je kleed....
Ik zou gewoon raad vragen aan mijn bloemist.Hij zou dat toch moeten weten? Groetjes
Hey Sara, Ik ben mijn bruidsboeket ook de avond tevoren gaan afhalen om dezelfde reden. Tegen mij had de bloemist gezegd om het gewoon goed koud te zetten dus dat is bij ons in de kelder beland. Bij mijn weten heeft het niet in water gestaan (was ook niet mogelijk want het lint was er al rond). Groetjes, ilse
Idd, aan de bloemist vragen! In de ijskast zou ik het nu niet zetten, want dan is het temperatuursverschil véél te groot! Gewoon op een koele plaats in de kelder of berging of zo.
Hallo, Gewoon op een frisse plaats zetten, niet in de zon. Zeker niet in de koelkast, het verschil is te groot en dan gaan de bloemen hangen en worden ze sneller bruin. Indien mogelijk zou ik het toch in water zetten hoor. Desnoods een vochtig doekje over het uiteinde zodat ze toch wat vocht krijgen.GroetjesAnnelies
Het is allemaal perfect gelukt... Mijn man heeft de juiste instructies gekregen en 's ochtends zag het er nog steeds perfect uit! Vandaag ben ik het naar de bloemist gaan brengen voor te vriesdrogen...