Nu Online
Momenteel zijn er 292 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

helium

17-8-2011 20:57:21
buiten ons trouwfeest zijn we ook een ander feestje aan het plannen en we zoeken nog helium voor ballonnen op te blazen. Iemand een adresje, liefst in de buurt van antwerpen? een balloon kit zou wel praktisch zijn.

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 527

Cindy
17-9-2011
 Meld misbruik17-8-2011 21:23:14

Hoi Sara,

Bij AVA kan je zo'n kit vinden.
Let wel dat sommige zalen dit niet toelaten wegens brandgevaar...

Succes!

Groetjes,
Cindy

Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik17-8-2011 21:23:21

Beste Sara

Een adresje in Antwerpen heb ik niet. Wel een website :-)
http://www.trouwartikelen.nl/bruiloft-decoratie-huwelij...

Ik had er vrijdagavond een bestelling op gedaan en ze hebben dat ZONDAG geleverd ( bij onze buren want wij waren toen niet thuis want ik had dat nu ook niet echt verwacht).

Groetjes

Katrien

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik17-8-2011 21:28:44

De snoeperie in Schoten, hebben ook website daar vindt je het zeker wel

groetjes
sophie

Sara
10-9-2011

wouter

Meld misbruik24-8-2011 2:31:46

Helium is niet brandbaar en niet gevaarlijk, Het zou mij enorm verwonderen als dit ergens verboden was.
Tip: als je een kit koopt voor 30 ballons om alles zelf te doen, betaal je exact 5 euro minder dan als je dit door een professionele firma laat doen.
Zelf doen is natuurlijk plezieriger. Denk eraan dat de ballons in het geval van zelf doen hooguit 8-10 uur blijven zweven. De dag van te voren klaarmaken is dus geen optie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...