Terug naar overzicht
Je kunt een cd maken met allemaal liedjes op als 'cadeau', maar na liedje ... komt er dan een geluidsopname van jullie waarop jullie hem/haar vragen om jullie getuige te zijn! groetjes
heej, ik heb mijn zus gevraagd met een tekstje verstopt in een souvenir vanuit Mexico (we zijn daar verloofd)mijn vriend heeft zijn zussen gevraagd om een glaasje te komen drinken (had dan in een servet een rood hartje voor elks verstopt met op het hartje de vraag om zijn getuigen te zijn)... zo hebben wij dus onze drie zussen als onze getuigen gevraagd wat ik nogal heb gehoord : met een vacature, met een etentje, als ze kinderen hebben een t-shirt laten maken met daarop of ze mama of papa hun getuige willen zijn (je kan ook een kaartje aan een leiband van een huisdier hangen), door iets wat met een gezamelijke hobby/werk/... te maken heeft,.... ideeën genoeg :) hoop dat je er toch al iets mee bent x
Hey hey Moet eerst zeggen, ik werk met de trouw met kleurthema Turquoise Nu heb ik een mooie foto van ons samen met allebei (toeval?) een truquoise achtige blouse aan. Heb ik turquoise randje aan gemaakt en de tekst naam, wil jij mijn getuige zijn? en weer naam. Wou ik in een mooi kadertje steken. Ben zelf heel fier hoe mooi het me gelukt is :D Groetjes.