Nu Online
Momenteel zijn er 633 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuigen

17-8-2011 21:19:38
wij zouden onze getuigen op een originele manier willen vragen om dus onze getuige te zijn.
iemand ideeen hieromtrend?
alvast bedankt

marinka
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 494

Alessia

Meld misbruik17-8-2011 21:21:10

Je kunt een cd maken met allemaal liedjes op als 'cadeau', maar na liedje ... komt er dan een geluidsopname van jullie waarop jullie hem/haar vragen om jullie getuige te zijn!

groetjes

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik17-8-2011 21:25:12

heej,
ik heb mijn zus gevraagd met een tekstje verstopt in een souvenir vanuit Mexico (we zijn daar verloofd)
mijn vriend heeft zijn zussen gevraagd om een glaasje te komen drinken (had dan in een servet een rood hartje voor elks verstopt met op het hartje de vraag om zijn getuigen te zijn)
... zo hebben wij dus onze drie zussen als onze getuigen gevraagd

wat ik nogal heb gehoord : met een vacature, met een etentje, als ze kinderen hebben een t-shirt laten maken met daarop of ze mama of papa hun getuige willen zijn (je kan ook een kaartje aan een leiband van een huisdier hangen), door iets wat met een gezamelijke hobby/werk/... te maken heeft,.... ideeën genoeg :)

hoop dat je er toch al iets mee bent x

romina
6-7-2012
 Meld misbruik17-8-2011 21:46:32

Hey hey

Moet eerst zeggen, ik werk met de trouw met kleurthema Turquoise
Nu heb ik een mooie foto van ons samen met allebei (toeval?) een truquoise achtige blouse aan. Heb ik turquoise randje aan gemaakt en de tekst naam, wil jij mijn getuige zijn? en weer naam. Wou ik in een mooi kadertje steken.
Ben zelf heel fier hoe mooi het me gelukt is :D

Groetjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...