Terug naar overzicht
Via Looland Nederland is het minimum aantal winkelkarmuntjes geloof ik 100 stuks. Groetjes!
Wij zijn beiden basketfans en wij zijn binnengekomen op de megamix van Jock Jams(http://www.youtube.com/watch?v=0P9HCPAEc48)Dit was vroeger de tune waarop Sunair Oostende de zaal binnenkwam en 'k kan je zeggen, de sfeer zat er meteen in.'t Is niet onmiddelijk wat je verwacht van een huwelijksintrede, maar veel mensen snapten de link met bball meteen en deden lustig mee! Ambiance verzekerd!
Vrienden van ons hadden vorig jaar de soundtrack van Pirates of the Caribbean als liedje voor het binnenbrengen van de taart...
Wij gaan bij het binnenkomen The Time van The Black Eyed Peas gebruiken, maar voor de ijstaart weet ik het ook nog niet! Ook nog een beetje zoeken dus... :) Veel succes!! xxx
Bedoel je sleutelhangers met winkelkarmuntje? Dat hebben ze bij Printermezzo.be... kan je al vanaf 1 stuk kopen! Voor de liedjes: onze zaal heeft dat zelf beslist... dat was voor ons 1 zorg minder! Vraag dus eens aan de zaal waar je je feest doet als zij mss iets hebben
Wij zullen waarschijnlijk binnenkomen op 'mad love sweet love' van A brand. Een liedje dat we allebei onmiddelijk geweldig vonden!
we hadden een liedje in ons hoofd maar vind het niet terug. Het is een zomerhit en met jembee trommels denk ik en iets met een festival een vrij hip nummer met twee gasten die je ziet trommelen maar kan er maar niet op komen
Safri Duo met Played Alive? Dat is toch ook iets met trommels?GroetjesVeronique
ja das het nummer dat ik zocht bedankt veronique