Terug naar overzicht
Hoi Sophie, In België verkopen ze deze jurken op de volgende plaatsen: - Couture Ann in Aalst - Couture Jetty in Beveren - Meisele - Het Bruidsparadijs in Merksem - Bruidskledij Steven in Torhout Dan heb je nog wat keuze he ;) Groetjes
Dankjewel!!!
Ik zelf zit in nederland en kan je eventueel aan een jurk helpen hoor. Kijk maar eens op www.marysbruidshuis.nl en als ik je kan helpen doe ik dat. Maar volgens mij zijn er genoeg winkels in belgie die ook lady bird hebben, heel veel succes groetjes Mary
Mooie jurken é...heb ze ook ontdekt :-)Ik ga bij Couture Ann is langs gaan...maar naar t schijnt niet zo een hele grote winkel, dus ben benieuwd welke modellen ze hangen heeft! groetjes
Mijn eerste idee voor een jurk was ook een Ladybird, maar heb dan uiteindlijk mijn droomjurk bij Justin Alexander gevonden. Bij bruidsmode Ann en John in Eindhoven hebben ze ook heel veel Ladybird. En daar zijn ze echt super vriendelijk! Ik ben samen met een vriendin naar daar gereden (zij trouwt 7 weken voor mij) we hebben daar beide jurken gepast en zijn beide echt goed geholpen en goed ontvangen. Terwijl ik aan het passen was kreeg die vriendin een tas thee en ik water en als zij paste andersom. Echt een aanrader. Hopelijk vind je de jurk die je zoekt!
Hey, Ik heb ook een ladybird gekozen! De mijne komt van bij Couture Ann in Aalst, daar hadden ze best wel wat keuze in Ladybird hoor. Veel succes in de zoektocht! groetjes
http://www.koonings.com/