TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
|
18-8-2011 8:55:25
Hmmz, ik zou hier beroep doen op mama/papa/vriend/vriendin en hun danstalent... Aangezien eens oefenen met de aanstaande in hét kleed mij niet echt een optie lijkt. Stoelen en zetels aan de kant, muziekje op (hoeft niet je openingsdans te zijn als je die nog niet wil verklappen, een ander salsanummer will do en gewoon de bewegingen eens uitvoeren). En dan zien wat je bewegingsruimte is in de jurk...
Mij zou het wat raar lijken om de openingsdans in een zwart (of ander) kleedje te doen, maar dat is persoonlijk. Ik zou eerder geneigd zijn het dan iets rustiger aan te doen en toch mijn trouwkleed te kunnen aanhouden.
Goede moed nog, en diep in- en uitademen! ;-)
|
|
Filipa
23-7-2011
|
18-8-2011 9:01:17
Hoi Sharon, Ik zou het sowieso niet doen in een zwarte jurk, maar ja dat is ook weer smaak hé ;-) er zijn ook bruidjes die in het zwart trouwen, dus niets van aantrekken! Ik moet wel zeggen dat ik zelf ook bang was. Onze openingsdans was geen salsa, maar wel met wat beweging ("I've got you under my skin" van Frank Sinatra) en ja, daar hoorden natuurlijk een paar bewegingen zoals draaien en flink achteruit lopen enzo ook bij. Ik was super bang maar ik heb dan gewoon mijn sleep met die lus vastgehouden én een speld erin gedaan met een witte bloem om mijn sleep vast te houden. En het is gelukt! Ik ben niet één keer met mijn voeten op mijn sleep gestapt, niets gescheurd, perfect gewoon! Dus ja, ook niet teveel zorgen maken hé ;-) En zoals Sofie al zei: misschien eens klein beetje oefenen met de jurk aan en met een broer of mss zelfs een zus ofzo? Gewoon de bewegingen nadoen... Als je toch voor een andere jurk kiest, dan zou ik persoonlijk wel voor een andere kleur gaan! Groetjes, Filipa
|
|
Sharon
20-8-2011
|
18-8-2011 9:04:29
Ik heb ook nog een wit kort kleedje. Voor de zekerheid zal ik het meenemen :)!
Doei Sharon
|
|
Claudia
12-8-2011
|
18-8-2011 9:47:16
Hey, Onze openingsdans was een snelle swing. Ik heb mijn sleep vastgemaakt zoals ze in de bruidswinkel zeiden maar halverwege kwam die los. Maar ons dansje ging vlotjes! Je kan ze inderdaad ook onderaan vasthouden met die lus...
|
|
Evelien
4-6-2011
|
18-8-2011 10:30:19
Wij hadden een openingsdans met enkele draaitjes erin. Ik had mijn kleed vast aan de lus van de sleep. En dit gaf geen enkel probleem.
Een bevriend koppel is vorig jaar getrouwd. Zij hadden eerst een gewone openingsdans. Verdwenen dan even om zich op te kleden (zij droeg voor 1 dans een kort rood kleedje (themakleur) en is zich dan terug gaan verkleden om de rest van de avond weer in haar trouwjurk te dansen. Het leuke is wel dat er 1 dans was in trouwjurk en 1 speciale dans. Het spijtige is wel dat het bruidspaar tijdens het omkleden echt wel gemist wordt en iedereen op zoek gaat (als ze niet weten dat er iets speciaal gaat volgen) en soms het feest even gebroken is omdat de dansvloer terug leeg komt te staan.
Ik zou eens oefenen met je jurk aan of je voldoende bewegingsvrijheid hebt. Eventueel kan je oefenen met je man tijdens de fotoshoot (in een wei of grasveld) Kan leuke plaatjes opleveren.
|
|
Evelien
4-6-2011
|
18-8-2011 10:30:44
Als het tijdens de shoot niet lukt kan je nog altijd je back-up kleedje nemen!
|
|
Liesbeth
16-7-2011
|
18-8-2011 17:10:17
ik had een moeilijke openingsdans (veel draaien, lifts,...) en had op voorhand ook wel schrik of de openingsdans ging lukken want de sleep van mijn kleed was toch wel lang en er waren vele lagen... We hebben de sleep kunnen opsteken (met een paar stevige veiligheidsspelden) en de openingsdans is prima gelukt! Ik heb vlak voor de openingsdans wel nog even met mijn man de lifts doorgenomen om te zien of het ging lukken. Moest het niet gelukt zijn, had ik nog een wit kleedje bij voor de noodgevallen. Sowieso zou ik het op voorhand eens uitproberen als je kan. Ben je niet zeker, ga dan voor je witte kleedje en anders zou ik er niet over twijfelen om het met je trouwkleed te doen. Ik vind het nog steeds mooier in het trouwkleed zelf dan een ander kleedje
|
|
Annelies
7-8-2010
|
22-8-2011 13:49:25
Hallo,
Als je een sleepje hebt en je kan dit omhoog maken (+/- 15 cm) van de grond is er geen probleem voor de openingsdans, ook niet voor salsa. Ik had een zeer lange sleep en die was volledig omgespeld. Onze openingsdans was rumba met argentijnse tango, daarna hebben we nog salsa, boogie, hustle,... gedanst en dit was allemaal geen probleem...
Ik persoonlijk vind het spijtig als je je trouwkleedje uitdoet voor de dans, dit is juist hét moment waarop jullie als trouwkoppel stralen! (mijn mening)
Tip: steek wat extra veiligheidsspelden in je sleepje dan komt het zeker niet los!
Groetjes Annelies
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|