Nu Online
Momenteel zijn er 324 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Back-up gegevens - eenvoudige tip

18-8-2011 9:55:55
Hallo,

Ik las net een berichtje ivm "back-up pc". Ik heb een heel eenvoudig truukje dat ik al jaren toepas voor belangrijke gegevens(o.a. kopie ID-kaart in geval van diefstal - zeker als je in het buitenland bent).

Als je een hotmail adres hebt of een ander mailadres waar je via de webmail meestal toch aankan, mail dan al je belangrijke documenten naar jezelf. Ik heb dit met al mijn "trouwdocumenten" ook al gedaan. Hou dat in een apart mapje in je mailbox. Je kan er altijd en overal aan, ook als je PC zou crashen.

Ik meende dat dit wel een leuke tip kon zijn voor ons - bruidjes (en bruidegommekes) die helemaal zouden gaan flippen moesten alle gegevens op een curciaal moment verdwijnen

Patricia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 550

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik18-8-2011 10:07:00

Dat is een héél goeie tip Patricia!!! Merci'kes!

Patrick

Meld misbruik18-8-2011 10:40:52

Hallo,

Kijk eens op Dropbox, gratis online opslagplaats, veilig, en je kan je gegevens eventueel met vrienden delen in aparte map.
Groetjes en succes.
Patrick

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...