TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Esther
3-9-2011
|
18-8-2011 10:11:34
Ik ben net hetzelfde!!! Dus ik ga dit even volgen ;-)
|
|
Ki
13-5-2011
|
18-8-2011 10:54:11
Hey meisjes, wij spraken ook niet graag voor publiek, maar hebben dat toch gedaan en viel heel goed mee. De cadeautjes voor onze ouders hebben wij in de kerk gegeven (vonden we leuker en makkelijker, dan moet niet iedereen weglopen om cadeau weg te zetten, ...) Dit was onze speech (1 en 2 zijn dus bruid of bruidegom al naar gelang voorkeur :-)): 1: Beste familie en vrienden, heel graag wil ik jullie in naam van ‘2’ en mezelf hartelijk welkom heten op ons huwelijksfeest. Na iets meer dan ... jaar samen zijn, hebben we vandaag elkaar het JA-woord gegeven en hebben we samen een nieuwe stap gezet in ons leven. Wij vinden het supertof dat jullie allemaal gekomen zijn en jullie steentje hebben bijgedragen om er voor ons een onvergetelijke dag van te maken. We hopen dat ieder van jullie geniet van deze avond, zowel aan tafel als later op de avond op de dansvloer. 2: Ook een speciale dank je aan alle mensen die ons geholpen hebben om deze dag tot stand te brengen. Weet dat we jullie echt dankbaar zijn en dat het mede dankzij jullie is dat deze dag is wat het is. 1: Een extra speciale dank je aan onze ouders. Opvoeden is vaak een ondankbare taak. Ouders moeten zich veel ontzeggen en kunnen de verantwoording niet bij anderen leggen. Een handleiding zat er niet bij. Liefde was jullie gids en beleid. Jullie ondersteunden en voeden op met ’n kus, een gesprek en een berisping op z’n tijd. Maar bij twijfel en boosheid, bij zorg en verdriet, is er altijd dat weten dat jullie handelen uit liefde en dat is om nooit te vergeten! Bedankt lieve ouders, zonder jullie zouden we niet geworden zijn wie we nu zijn! 2: Voor we verder gaan met feesten, willen we nog enkele zaken vermelden. Eerst en vooral ... ligt een gastenboek. Schrijf hier zeker en vast iets in zodat we ook later nog kunnen nagenieten van deze prachtige dag. Verder zijn er ook enkele fotocameraadjes gegeven aan mensen in de zaal (...). Maak maar veel foto’s, zo hebben we later mooie herinneringen en missen we niks. We willen ook nog laten weten dat jullie naamkaartjes tevens onze bedankingen zijn, veel plezier ermee! Als jullie op het einde van de avond naar huis willen (hopelijk niet al te vroeg :-)), zwaai dan eens naar ons, zodat we afscheid kunnen nemen en een persoonlijke ‘dankjewel’ kunnen zeggen. 1 & 2: En dan denk ik dat er ons nog1 ding rest, namelijk jullie smakelijk eten toe te wensen en straks veel dansplezier!!!
Hopelijk ben je er iets mee... Nog veel plezier met de voorbereidingen... groetjes!
|
|
laura
3-9-2011
|
18-8-2011 11:02:05
Dank u ;-) had ook zoiets in die aard doorgestuurd gekregen!! haha wij gaan allemaal dus ongeveer dezelfde speech gebruiken!!
Hopelijk komt er niemand naar beide onze trouwfeesten want zou een beetje opvallen dat we beide lid zijn van wijtrouwen forum!!
groetjes!!
|
|
Patricia
2-6-2012
|
18-8-2011 11:41:02
Thanks voor deze hele goeie basis om van te vertrekken !! Ik heb het bewaard
|
|
Ki
13-5-2011
|
18-8-2011 11:47:41
@ Laura: dat is omdat ik jou die speech ook al eens gemaild had :-) want je had je emailadres gepost als reactie op iemand anders vraag voor een speech :-) vandaar dus :-D
|
|
Véronique
31-7-2009
|
18-8-2011 13:46:22
Bij ons was het ongeveer hetzelfde, maar dan minder voorbereid! :-)
Wij wensten iedereen welkom, bedankten de ouders, getuigen en de mensen die gekomen waren en wensten iedereen smakelijk eten en een fijne avond. Heb dit niet op papier...
|
|
Véronique
31-7-2009
|
19-8-2011 11:06:59
Zoals ik onlangs hoorde: 3 regels voor een speech:
- stand-up
- speak up
en op tijd: shut up!
Dus: maak het niet te lang! ;-)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|