Nu Online
Momenteel zijn er 280 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

VIP weddings: VIP huwelijksreprtage

19-6-2006 17:52:11

VIP WEDDINGS

Een prestigieus reportageproject voor trouwers in spé!

Je huwelijksdag is één van de mooiste dagen uit je leven. Je geniet van die dag met volle teugen. Je beleeft 1 dag die volledig in het teken staat van jullie liefde voor elkaar. VIP Weddings biedt de mogelijkheid aan om die dag keer op keer weer te herbeleven. Wij verzorgen een mooie en vooral artistieke reportage van jullie grote dag.

Ons opzet

VIP Weddings maakt een videoclip van en over jullie, die tijdens de openingsdans zal afgespeeld worden. Op jullie trouwdag zelf volgen we jullie met twee (of indien gewenst met drie) camera’s en maken hiervan een reportage. De beelden die we nemen tot aan het avondfeest, worden de dag zelf gemonteerd en in de videoclip verwerkt. Het verwerkte materiaal komt op een dvd terecht. We maken 100 DVD’s zodat jullie die kunnen uitdelen aan de genodigden op het avondfeest. Zo hebben zij ook een mooie herinnering aan deze heugelijke dag.
Het feest zelf wordt ook gefilmd maar die beelden worden pas nadien verwerkt. De definitieve versie krijgen jullie 2 weken na jullie huwelijk.

Ons opzet is geheel afhankelijk van jullie smaak, voorkeur en dagindeling.
Vooreerst zitten we samen om jullie smaken en wensen te toetsen aan ons opzet. Samen bepalen we hoe de videoclip er uit zal zien. De clip kan iets avontuurlijks uitstralen (refererend naar een hobby bijvoorbeeld), of nauw aansluiten bij het lied van jullie openingsdans, of gemaakt zijn op basis van foto’s van vroeger tot nu. Jullie hebben inspraak in de montage zodat het naar ieders goeddunken is.
Pas nadien zitten we samen voor het scenario van de reportage op te stellen.

Artistiek gegeven

Onze cameraman en regisseur heeft naast vele televisieproducties voor Ketnet en Sporza (VRT) ook ervaring in de filmwereld. In 2001 won hij zelfs het Internationaal Filmfestival van Griekenland voor jong talent.
Onze monteur heeft ook al een glanscarrière achter de rug. Hij heeft zijn capaciteiten bewezen door succesrijke televisieprogramma’s van o.a. Woestijnvis te monteren. Voor zijn montage van Toast Kannibaal werd hij zelf genomineerd voor de Gouden Roos van Montreux.

Uniek gegeven

Wij bieden jullie én jullie gasten een DVD reportage van jullie huwelijk. Die DVD krijgen jullie genodigden op het avondfeest.
Gezien de uitgebreide pré- en post-productie, spreekt het voor zich dat we slechts een aantal trouwers per jaar kunnen volgen. Het project is in die zin dan ook uniek.

Voor informatie

E-mail : vipweddings@hotmail.com
GSM : 0494/78 31 31

Birgit

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 762

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik19-6-2006 18:05:45

Amai! Dat zal wel geld kosten!

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik19-6-2006 20:16:45

Hoi,

Enkele weken terug hebben zij hier ook een bericht gepost en dan vroeg ik een prijsofferte en die heb ik niet gekregen. Ook een ander meisje vroeg om die prijsofferte en ook niets gekregen dus mijn gevoel erover is dat het idd duur is en dat ze geen prijsofferte willen doorgeven als ze je niet persoonlijk zien want als ze je niet zien weten ze niet wat voor vlees ze in de kuip hebben en kunnen ze ook ni inspelen op je!

Debra
11/08/06

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik19-6-2006 20:40:30

Ik heb anderhalve week geleden een mail gestuurd en geen antwoord gekregen.

Sofie
14-8-2006
 Meld misbruik19-6-2006 20:53:42

Wij hadden ook om een prijsofferte gevraagd en die wel gekregen. Ik denk dat het €2500 basisprijs was! Inderdaad ontzettend duur als ge het mij vraagt! Een trouwfeest is al zo duur, en ik vind dat dan toch wel net iets té duur om erbij te nemen.

gr,
Sofie
14.08.06

FILIP

Meld misbruik19-6-2006 21:18:55

als je reclame wil maken
plaats u dan op deze betaalsite zoals de rest.

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik20-6-2006 8:04:29

Reclame, reclame...
Daarvoor dient dit forum niet.

theo

Meld misbruik20-6-2006 13:54:15

Ons hebben ze een demo gevraagd.
Ze hebben die ook gekregen maar nooit teruggestuurd.
Zo kunnen ze leren hoe wij een reportage verzorgen.Dus met andermans demo's maken ze grote sier !!!
Voor die prijs dat ze vragen verzorgen wij 4 huwelijksreportages!
www.videomanie.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...