Terug naar overzicht
ik heb enkel een bustier kleed... Ik trouw eind april. Als het volgend jaar zo'n weer gaat zijn gelijk dit jaar April hebben we echt niets extra's nodig hoor. Ik wacht gewoon even af.
Hey Tatjana, ik trouw in februari en ik heb zelfs een kleed met korte mouwen! Ik heb er wel een jasje bij met 3/4-mouwen... Uiteindelijk ben je bijna heel de tijd binnen (tenzij je een tuinfeest doet, maar da's geen aanrader in februari ;)), en ben je altijd maar voor korte momenten buiten. Voor in de auto denken wij nog aan een fleece dekentje om rond ons te doen als het koud moest zijn... Je gaat die dag denk ik geen tijd hebben om te denken dat je koud hebt :) Mijn broer is in oktober getrouwd en mijn schoonzus had ook een kleed met korte mouwen... Zij heeft geen koud gehad! :) Groetjes
Hey, Wij trouwden in juni... hadden juni gekozen omdat we zeker wel schoon weer gingen hebben... mis dus! Ik had een bustierkleedje en had er een voile op (voor in de mis) Op onze dag was er veel wind en was het niet echt warm... ik heb dat niet gevoeld! Doordat je altijd bezig bent met vanalles en de adrenaline voel je de koude niet! (en ik ben iemand die altijd koud heeft)
ik ben getrouwd op 9 april en wij hadden echt zomers weer! Ik had een bustierkleed met bandjes. En dat was meer dan voldoende! Ik had wel een stola bij gekocht voor moest het wat frisser zijn. Zo heb ik die wel in de kerk rond mij geslagen en in de ochtend voor het gemeentehuis ook gebruikt. voor de rest heeft hij altijd opzij gelegen. Ik zou er niet echt op letten als je je kleed gaat kiezen. Je kan op elk kleed een stola kopen in dezelfde stof of iets anders dat er bij past. Laat je dus maar volledig gaan!
Je leeft een dag op adresnaline en koud heb je het normaal niet (bij gewoon weer) daardoor. Voorzie eventueel een jasje of stola. Zo kan je dit uitlaten als je binnen bent want in een zaal en tijdens het feest heb je zeker geen lange mouwen/vestje nodig.
dacht het wel. ben iemand die altijd koud heeft behalve als ik werk, dan heb ik het warm. Die dag ben je zowiezo gevuld met warmte he en heb je wel andere dingen aan je hoofd. En anders zal mijn ventje me wel warm wrijven is ook nog een pluspunt
Hey Tatjana! Wij trouwen ook in april en ik heb een jurk zonder mouwen (halterjurk) maar heb er wel een stola bij genomen. Groetjes