Terug naar overzicht
hallo ,ik heb vernomen bij ons op het gemeentehuis da je meerdere getuigens kunt nemen en zelfs zonder getuigens trouwen ik dacht max 2 persoon dus me andere woorden jij 2 en je toekomstige kan er ook 2 nemen ik wens je nog heel veel succes met jullie voorbereidingen grtz nanske
Hoi! Sinds september 2010 kan dit inderdaad! Je kunt ieders max. 2 getuigen nemen. Ikzelf heb ook twee getuigen gekozen (mijn twee beste vriendinnen) en mijn vriend heeft zijn broer gekozen (hij heeft dus maar 1 getuige). Maar als je dus niet kunt kiezen tussen je broer en je zus, kun je ze dus gewoon allebei kiezen! Lieve groetjes Chantal
Ja mag idd 2 personen nemen! Voor de wet mogen er 0, 1, 2, 3 of 4 getuigen zijn. Voor de kerk staat er zelfs geen limiet op! Toen mijn neef trouwde hadden ze ook elk 2 getuigen en de pastoor zei dat dat nog niks was, want dat hij ooit een huwelijk meemaakte met wel 27 (!) getuigen!
Er moeten geen getuigen zijn en het totaal aantal getuigen is maximaal 4. Dus eventueel kies jij vier getuigen en je partner geen, dat mag ook. Het is niet zo dat het max. 2 getuigen per persoon is, het is enkel max. 4 in totaal.
wij hebben beide geen broers ... samen wel drie zussen ... zij zijn onze getuigen! en dit is voor niemand een probleem!!!
Hoi! Wij hebben ook elk een broer en zus.. en kunnen/willen niemand kiezen.. dus we nemen ze alle twee, allebei. Maar wij zijn nog op zoek naar een originele manier om ze te vragen... :-) Groetjes.x
Ik had nooit verwacht om nu al zoveel reacties te hebben ...Alleszins bedankt hiervoor dit zal mij keuze vergemakkellijken.Dan is het besloten, ik neem ze allebei ...
leuk om dit te vernemen, ons probleem is hierbij ook opgelost! dank u
Zat een tijdje geleden ook met die vragen:). Je mag er idd 4 in totaal hebben. Echt leuk, dan moet je niet zo wikken en wegen.
woehoe hier is er ook eentje blij, probleem opgelost :o)
wij hadden er samen 4!!!onze 4 beste vriend(in)en
Beter teveel dan te weinig en als je daarmee iemand vermijdt te kwetsen...