Terug naar overzicht
Dag LeenWij hebben dit:Je bentzo mooiAnders dan ikNiet meerof mindernatuurlijkGewoonandersIk zouje nooitandersdan anderswillen!GroetjesVicky09.09.06
Hallo,Wij hebben dit:Voor jouHeel lang geleden heb ik jou bedachtzo had ik altijd iets waar ik naartoe kon levenEn toen jij zeihier ben ikwas ik niet verbaasdJe was precies zoals ik had verwachtMaar nu pas weet ikdat ik je niet verzonnen heb.(J. Kruit)Groetjes,Vanessa
LIEFDEZij was er ineensgeheel onverwachten zij was de wereldde dag en de nachtDe tafel de stoelenhet brood en het bedmijn eerste mijn tweedemijn laatste coupletDe lach die ze lachtis al bijna een kusze past in mijn armenhet sluit als een busIk hou van je, ik hou van jestamel ik zachtdat is de liefdeze komt onverwachtJe kunt haar niet zoekenniet vragen niet wenkenniet organiserenen ook niet bedenkenZe is er ineensgeheel onverwachten zij is de wereldde dag en de nacht.Toon Hermans OFAls je echt van iemand houdtiemand alles toevertrouwtéén die echt weet wie je bentook je zwakke plekken kent,die je bij staat en vergeeftéén die naast en in je leeftdan voel je pas wat leven isen dat liefde geven is.Toon Hermans
Ik ben gelukkig...als je lacht,als je bij me bent.Ik ben gelukkiger...als jouw hand de mijne raakt,als je me knuffelt.Ik ben het gelukkigst...als je me een kus geeft,en als je fluistert 'ik hou van jou'Veerle23/09/06
Hoi,Nooit was het in mij opgekomendat ik jou zou zien die dag.Ik kon mijn ogen niet gelovennee,...ik wist niet wat ik zag.Zoiets kun je niet verzinnen.In jouw armen voelde ik pasdat een liefde ging beginnendie al lang begonnen was.Debra11/08/06
Hallo, Dit is ons tekstje: Als ik je naam in het zand had geschreven, hadden de golven hem na korte tijd gewist. Als ik je naam in een boom had gegrift, was de schors met de tijd vergaan. Als ik je naam in marmer had gekapt, was de steen met de tijd gebroken. Maar ik heb je naam in mijn hart geborgen, en daar wordt hij voor de eeuwigheid goed bewaard. Groetjes, Jeroen en Mieke: nog 18 dagen!
Wij hadden een oneliner die overal in terugkomt: de uitnodigingen, het misboekje, ons foto-album. Een lange tekst vind ik wat té.Dit was ons zinnetje:Heel af en toe kies je iets voor het leven...Groetjes,Lindsay06/05/06
Hoi,Dit stond er bij ons in:Laat ons als twee vogels vliegenop de vleugels van de windlaat ons elke keer genietenals de nieuwe dag begint Laat ons zoeken naar het wonderlaat ons drinken uit de graalen laat ons zeggen als we oud zijn:'t was een schitterend verhaal(Uit: Altijd zal ik van je houden)Veel succes!catherine27.05.2006
Wij hebben:Vandaag is de dag,hij komt maar één keerwant morgen, dan is het vandaag al niet meerDus mensen,geniet van het leven, het mag,Maar doe het vandaagwant vandaag is de dag..(T.Hermans)En op 't volgende blad:Zoals een bloem de zon nodig heeft om bloem te zijnzo heb ik jou nodig om mijzelf te zijn..Het pad van jou, het pad van mijze kwamen samen en het werd 'wij'vanaf vandaag en voor altijdhoor ik bij jou en jij bij mijWendy05/08/06
Hoi LeenWij hebben een tekst die overal terug in komtik was ikjij was jijmaar vanaf nu is het 'wij'Greets Ilse 22/7/2006