Terug naar overzicht
HeyOnlangs waren we op een trouw en daar was iedereen in pitteleer. Dus dit wordt zeker nog gedaan. Wij doen dit niet, omdat we de mensen geen kledij willen opleggen, maar ja, als ze het zelf al graag willen. Tis natuurlijk zo dat als de suite in pitteleer gaat dat je vriend ook in pitteleer moet.GroetjesVicky09.09.06
Dag Sara,Bij ons komen de heren van de suite ook in pitteleer. Gewoon omdat wij het mooi vinden dat alle heren (dus ook mijn ventje) hetzelfde gekleed gaan. Vooral de bijbehorende hoed vinden wij schitterend. Wij schieten wel bij in de kosten omdat je anders mensen niet kan verplichten iets aan te doen.De dames kleden zich zoals ze zelf willen. Ook onze trouw is eigenlijk met alles erop en eraan. Maar ik merk toch ook dat dit niet zo veel meer gedaan wordt.Heidi09-09-06
bij ons lopen de mannen ook in pitteleer,mijn ventje ook.na de receptie doen ze allemaal een kostuum aan,mijn ventje zijn eigen kostuum.ne pit is ,zeker als je een suite hebt,en mannen die niet veel een kostuum dragen,een goedkope en stijlvolle oplossing!!!groetjesSarah15/07/06
Hey,tja, dat beslissen jullie zelf, maar ik vind ook dat je niemand iets kan opleggen tenzij je financieel ook tussen komt. En als je ventje een gewoon kostuum koopt, vind ik het nogal raar... net alsof hij het minst chique is van de hele suite.Groetjes,Lieve
Wij vinden dat echt de max, en waarschijnlijk zullen we wel aan de hele suite vragen om dit te dragen.Groetjes,Fieke7/07/2007
Hoi,Wij zijn ondertussen ietske meer dan drie weken getrouwd en ik stond er vrij hard op dat mijn man een pitteleer zou dragen (dat was het enige waar ik mijn been serieus stijf heb gehouden). De suite was dus in pitteleer. Wij hebben wel de kosten van pitteleer voor de getuigen op ons genomen omdat zij mja, in de suite lopen omdat wij hen gekozen hadden (het waren vrienden van ons, geen familie) maar de vaders en broers die er ook in liepen hebben dit zelf betaald. Het is vaak ook wel goedkoper dan een nieuw kostuum te kopen.Vind pitteleer in suite mooi als alle mannen er ene dragen in de suite. Blijkbaar koopt je vriend een kostuum en dan zou ik de rest niet in een pitteleer steken.Pitteleer is ouderwets maar daarom niet in negatieve zin. Het hangt er gewoon vanaf van hoe jullie je trouw voorstellen (traditioneel of modern) enz.Veel succes!!groetjes,catherine
ik vind dat niet ouderwets, ik droom ervan om het zelf te doen, en ben nu alles in het werk aan het stellen om onze droom waar te maken,als je ideetjes hebt zijn ze nog steeds welkom.gts ann cat.marijkeluc@hotmail.com