Terug naar overzicht
Alles hangt af van hoe uitgebreid je diner is. Als je echt nogal uitgebreid gaat eten, dan zal het nipt zijn.
Wij hebben 4 gangenmenu. Diner start +- om 18u15 en om 22.30u is de openingsdans
Hangt idd af van wat je aanbiedt en wat de keuken vooraf al kan doen of dat alles last minute is... De enige die hierop dus kan antwoorden is de zaal / traiteur! Bij ons was het zo: 18u00: receptie avondgasten 19u15: afroepen tafelnamen 19u30: start diner (voorgerecht - soep - hoofdgerecht) 21u30: aankomst dansgasten 22u30: openen dessertenbuffet 23u30: dansfeest tot in de vroege uurtjes!
Beste Lotte, Ik kom regelmatig een soortgelijk dagschema tegen enmeestal is dit nipt haalbaar. En wat maakt het uit als het een half uurtje uitloopt? Maar idd. de zaal zal hier een sluitend antwoord op kunnen geven. Vriendelijke groeten,Yves www.yvescollin.be
Wij zouden rond 19u aan tafel gaan en hebben vervolgens voorgerecht - soep - tussengerecht - hoofdgerecht - dessertbuffet en hopen dan rond middernacht de openingsdans te kunnen doen (moet net lukken volgens de zaal). Als je al om 22.30u je openingsdans wil doen, zal je slechts een beperkt menu kunnen aanbieden denk ik... Groetjes!
wij begonnen met ons avondfeest om 20:00u om half 9 was er eten voorzien en rond 23u hebben wij onze openingsdans gedaan dus uw tijdsduur is zeker haalbaar aangezien wij het op een kortere tijd hebben klaargespeeld grtjs
tegen ons zei de zaal dat je 45 min per gang moet rekenen tussen 1ste bord neerzetten en laatste bord weer afgeruimd hebben. wij gaan daarom voor voorgerecht/hoofdschotel/dessert ipv nog een extra soep erbij te nemen. Wij plannen : receptie : 18hr tot 19h30 Dan Aan tafel gaan en welkomswoordje van mijn kersverse man 20hr : voorgerecht 21hr : hoofdschotel 22hr : speech getuige 22h 15 : opening dessertenbuffet 23hr uiterlijk : openingsdans