Terug naar overzicht
Dag Annelies. Wij zijn vorig jaar naar een trouwfeest geweest in de zilverreiger. Het was super in orde. De receptie kon in de prachtige tuin doorgaan en naast hapjes op de tafel werden we heel regelmatig bediend met hapjes en drank. Het eten op het feest zelf was ook heel verzorgd en lekker. Ze kwamen ook verschillende keren langs. Het personeel zelf was heel vriendelijk en de huis-DJ bracht super plezante liedjes. Er was ook een mooie vestiare en toiletten (niet onbelangrijk). Moesten wij in die buurt wonen, we zouden niet twijfelen (maar ken dan ook niet de Mimosa). Succes !
Hey Annelies, ik heb ook al verschillende trouwfeesten in de Zilverreiger in Oosterzele meegemaakt en die waren altijd tiptop in orde. Lekker eten, goede ambiance, vriendelijke bediening, bij hoofdgerecht werd een tweede en ik denk zelfs derde keer langsgekomen. Niets op aan te merken dus. De zaal in Eeklo ken ik niet.
Bedankt voor jullie reacties! Groetjes
Ik kan alleen maar heel positief zijn over Salons Mimosa, zelfs heel veel reactie gekregen van genodigden dat ze nog nooit zo fijn en goed gegeten hebben. En het was echt lekker en alles top, zelfs de eindrekening viel enorm mee!!! groetjes